Mijn advies, koop absoluut NIET een radeon als je in bezit bent van een Abit KR7A serie. Je hebt echt zeer grote kans dat je een probleem tegenkomt zoals ik dat nu heb. Ik heb dus me radeon ingebouwd en stuiter op het "cold boot" syndroom. Echt gigantisch vervelend... Je pc start op maar doet net alsof er geen vga inzit. Ik na enige uurtjes tweaken op rage3d.com kijken... en ja hoor het probleem was al vele malen aanwezig.
de oplossing? aanzetten van je comp en na 5 seconden je comp harwarematig resette. Maarja dat is natuurlijk niet wat wij willen!
wat ik wil? dat ik me vga inbouw en dat het werkt! voor die 450 euro....
Het antwoord op ABIT's KR7A radeon probs. "Wij hebben moederborden gemaakt voor in die tijd compatibele vga's, wij blijven niet upgraden en flashen terwijl we mb's verkopen die de radeon wel ondersteunen."
dus ik heb mooi pech, maar dit is dus echt arrogant! en pik het absoluut niet!
Dus ik ga me radeon weer retourneren en wachten totdat ik genoeg geld heb voor een geheel nieuwe configuratie
en dit keer GEEN abit mb!|:(
de oplossing? aanzetten van je comp en na 5 seconden je comp harwarematig resette. Maarja dat is natuurlijk niet wat wij willen!
wat ik wil? dat ik me vga inbouw en dat het werkt! voor die 450 euro....
Het antwoord op ABIT's KR7A radeon probs. "Wij hebben moederborden gemaakt voor in die tijd compatibele vga's, wij blijven niet upgraden en flashen terwijl we mb's verkopen die de radeon wel ondersteunen."
dus ik heb mooi pech, maar dit is dus echt arrogant! en pik het absoluut niet!
Dus ik ga me radeon weer retourneren en wachten totdat ik genoeg geld heb voor een geheel nieuwe configuratie
en dit keer GEEN abit mb!|:(
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games