Toon posts:

aantal betaalde abbo's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kunnen wij zien hoeveel abbo's er zijn?

Ben wel benieuwd namelijk!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

98 of 99 geloof ik :)

en dat kun je nergens zien :)

[ Voor 44% gewijzigd door Wouter Tinus op 25-11-2002 14:51 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En op hoeveel was gerekend? ik bedoel ik vind dit eigenlijk best wel weinig.....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

We hoopten op minimaal 50, met 100 abonnees in 3 dagen kunnen we niet klagen. 60% van de tweakers was niet op de HCC aanwezig, dus zodra het inschrijven ook online mogelijk wordt en de eerste lading nieuwe extra features erbij komt om de twijfelaars over de streep te trekken moet het wel te verdubbelen zijn naar 200 ofzo, en dat is ongeveer wel het doel voor het eerste jaar :).

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 13:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Wouter Tinus schreef op 25 November 2002 @ 14:54:
We hoopten op minimaal 50, met 100 abonnees in 3 dagen kunnen we niet klagen. 60% van de tweakers was niet op de HCC aanwezig, dus zodra het inschrijven ook online mogelijk wordt en de eerste lading nieuwe extra features erbij komt om de twijfelaars over de streep te trekken moet het wel te verdubbelen zijn naar 200 ofzo, en dat is ongeveer wel het doel voor het eerste jaar :).
Daarbij, ik bijvoorbeeld. Ik was van plan op de HCC een Full ABO te nemen. Maar door alle drukte ben ik niet verder gekomen dan de tweakgear-aanbieding en ben ik de ABO dus helemaal vergeten.

Plus er zijn ook nog wat tweakers die de kat uit de boom kijken. Alles bij elkaar denk ik dus dat vanaf het moment dat shop.tweakers.net de ABO's aanbiedt, er nog heel wat verkocht zullen gaan worden. :)

In ieder geval 1, die van mij dus :P

ps. koel icon... fasttracker!

[ Voor 3% gewijzigd door mOrPhie op 25-11-2002 15:50 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
offtopic:
Intrigerend icon B)
Wat is dat voor iets :?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

offtopic:
Dat is een vrije nabootsing van FastTracker 2, kun je muziekjes mee maken enzo :) -> http://www.sonicspot.com/fasttracker/fasttracker.html

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Als elke tweakers op de HCC dagen was zouden ze gelijk 50.000 bezoekers extra hebben :P

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Wouter Tinus schreef op 25 November 2002 @ 16:01:
offtopic:
Dat is een vrije nabootsing van FastTracker 2, kun je muziekjes mee maken enzo :) -> http://www.sonicspot.com/fasttracker/fasttracker.html
offtopic:
Hell Yeah!!

KeX heeft vooral met Fastracker 1 met 4 of acht sporen veel lopen beuken. Geluid over een in een printerstekker gesoldeerde D/A converter en later over een adlib. Believ me das Bad! Smp of sam bestandjes erin proppen en modjes bakken. Leuk was om live sporen aan en uit te doen, dat was een vorm van "live" spelen. Ik was zelf altijd als enige overtuigd dat het klonk helaas. Fasttracker 2 heb ik ook nog wel wat mee lopen pielen, maar minder heftig.

Ik behoor tot de kat uit de boom kijkers, maar ik ben zeker wel van plan om bij online beschikbaarheid me bij de eerste honderd te voegen.

:)

[ Voor 4% gewijzigd door KeX op 25-11-2002 18:35 ]

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

DaNo2002 schreef op 25 november 2002 @ 18:03:
Als elke tweakers op de HCC dagen was zouden ze gelijk 50.000 bezoekers extra hebben :P
En zou je helemáál niet meer kunnen lopen daar. :o

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Kon je nu al niet hoor......
Pagina: 1