Toon posts:

Nieuwe autoradio of casettebandje met kabel + mp3 speler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mezelf een Fiat punto aangeschaft, maar daar zit een standaard radio met casettebandje in, dus niet veel bijzonders.

Ik wilde dus een 6 cd wisselaar aansluiten , maar dat gaat niet met de huidige radio. helaas.

Nu kan ik natuurlijk een dure autoradio aanschaffen met een 6 cd wisselaar,
maar een 20 Gig mp3 speler + zo'n casettebandje waarmee je de output van de mp3 speler over je speakers krijgt is ook wel relaxed lijkt me. moet ik hem wel ergens kunnen bevestigen natuurlijk, zodat ie niet heel de auto doorslingerd in een scherpe bocht.

Wat zou de tweaker doen? wat raden jullie aan op dit moment?

Thx in advance

Verwijderd

Nieuwe radio kopen :) Desnoods een die mp3's aankan. Zijn niet eens zo gek duur meer.

Verwijderd

Koop een nieuwe radio. Onlangs een leuke Sony met MP3 gekocht voor 269 euro. En rond die prijs (minder dan 300 euro zijn leuke radio's te koop met MP3.

Verwijderd

Topicstarter
ah, dus dan ben ik nog duurder uit ook met zo'n creative jukebox, hmm, en er zit ook nog mp3 ondersteuning op die radio's?

Dus dan kan je je cd wisselaar volstouwen met mp3 cd's?

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 12:14:
ah, dus dan ben ik nog duurder uit ook met zo'n creative jukebox, hmm, en er zit ook nog mp3 ondersteuning op die radio's?

niet op alle autoradio's maar er komen steeds meer autoradio's uit die mp3 ondersteunen (sony, kenwood, pioneer, etc)...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 12:14:

Met wisselaar heb ik ze nog niet gezien. Wel met frontloader. En wat moet je met een wisselaar als je circa 10cd's qua mp3 op een cd kwijt kan :)

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er bestaan ook autoradio's met een harde schijf van tig gig, die je kunt volstouwen met mp3... scheelt weer een wisselaar wanneer je toch alleen maar mp3-cd's gaat gebruiken. Maar ik vrees toch dat je dan wel over een andere prijsklasse gaat praten. Wel de moeite om ff naar te informeren trouwens, autoradio's moet je nooit in een impuls kopen, er zijn altijd betere aanbiedingen.

En simpele radio's die mp3-cd's ondersteunen hoeven helemaal niet duur te zijn, paar maanden terug verkocht aldi er een (medion) voor ongeveer 130 euro.

Het geluid via zo'n tape valt waarschijnlijk erg tegen, het systeem is niet bedoeld voor hoogwaardig geluid.

Verwijderd

Ik heb vorige week een Kenwood KDC-M6021G MP3 autoradio gekocht. Errug goed ding!. Kost 369 euro, maar dan heb je wel wat. Hier kan ook een MP3 wisselaar op aangesloten worden. Voorts: 2 versterkeruitgangen, DAB optie, en alles in te stellen. Ik heb nu alleen de frontlader in gebruik, maar het is net alsof je een wisselaar gebruikt. De Speler leest nl. ook mappen op je MP3 cd. Op een 650 Mb Cd heb ik nu 12 normale cd's op 128 bit staan.

Stel je eens voor dat je 10 van die cd's in een wisselaar hebt liggen!!
Pagina: 1