Dag mensen,
Ik zit hier nu op m'n stage en wil graag streaming Radio538 of Radio 3FM luisteren.
Dit zijn beide asx streams. Het probleem is dat hij ze beide niet wilt afspelen
Bij radio538 krijg ik de volgende fout:
Ik heb gezocht op het probleem. De oplossingen geprobeerd die microsoft aangeeft etc.
Het rare is alleen dat wanneer ik bijvoorbeeld een radiostation aanklik in de mediaspeler (een amerikaans radiostation) dat deze het wel doet. (ook een asx).
Yorin FM doet het bijvoorbeeld ook. (Al weet ik niet wat voor stream dit is)
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb de nieuwste mediaplayer 9 ook geinstalleerd. (bij 7.1 en 6.4 werkt het ook niet)Ik weet het niet zeker, maar ik neem aan dat ik ook achter een firewall zit. Maar het is dus wel raar dat sommige het wel doen. Maar 3fm en radio538 niet.
Alvast bedankt.
Ik zit hier nu op m'n stage en wil graag streaming Radio538 of Radio 3FM luisteren.
Dit zijn beide asx streams. Het probleem is dat hij ze beide niet wilt afspelen
Bij radio538 krijg ik de volgende fout:
En bij radio 3 FM zegt ie connecting.. En dan Ready.. En dan niksError# C00D1197
Cannot play the specified file
Ik heb gezocht op het probleem. De oplossingen geprobeerd die microsoft aangeeft etc.
Het rare is alleen dat wanneer ik bijvoorbeeld een radiostation aanklik in de mediaspeler (een amerikaans radiostation) dat deze het wel doet. (ook een asx).
Yorin FM doet het bijvoorbeeld ook. (Al weet ik niet wat voor stream dit is)
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik heb de nieuwste mediaplayer 9 ook geinstalleerd. (bij 7.1 en 6.4 werkt het ook niet)Ik weet het niet zeker, maar ik neem aan dat ik ook achter een firewall zit. Maar het is dus wel raar dat sommige het wel doen. Maar 3fm en radio538 niet.
Alvast bedankt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 11:20 ]