Advanced sheep-counting strategies
Beetje puntloze post
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
als je nou onder 1 mail adres mee doer bij dpc is het nog beter...
Verwijderd
MWUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!
Humor.
Snel een subteampje worden van DPC dus. Tenzij je roemloos ten onder wilt gaan
Humor.
Snel een subteampje worden van DPC dus. Tenzij je roemloos ten onder wilt gaan
Ik sluit me vriendelijk aan bij:
* Ritchie, want het is inderdaad mooi
* Saja, want die heeft ook gelijk
* PoisonouZ, want dan gaan wij weer beter én
de klas kan bijhouden hoe het gaat.
* Redwing, want jah, wij winnen gewoon en
als ze willen meedelen in de roem, kunnen
ze altijd nog een subteam(pje) worden.
Iemand niet mee eens?
Plezier
* Ritchie, want het is inderdaad mooi
* Saja, want die heeft ook gelijk
* PoisonouZ, want dan gaan wij weer beter én
de klas kan bijhouden hoe het gaat.
* Redwing, want jah, wij winnen gewoon en
als ze willen meedelen in de roem, kunnen
ze altijd nog een subteam(pje) worden.
Iemand niet mee eens?
Plezier
Bericht hierboven
Jah! Doen wij ook.. Met alle lui die af en toe kommen LAN'nen hiero in de buurt doen we onder 1 email adres. Is wel lache. Gemiddeld 30000 per maand flushen..
We gaan op mammadag voor de 100000. Dit moet lukken, we hebben er nu al 40000 liggen (in 3 weken).
En als je onder 1 email adres met DPC meedoet dan komt je prestatie ook nog eens op tweakers.net
Is veel cooler
En als je onder 1 email adres met DPC meedoet dan komt je prestatie ook nog eens op tweakers.net
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
We staan inmiddels rond plek 1588
We stijgeren dus En gaan de DPC verslaan!!!
Of heb ik net mn eigen doodvonnis getekend!!!!
We stijgeren dus En gaan de DPC verslaan!!!
Of heb ik net mn eigen doodvonnis getekend!!!!
Advanced sheep-counting strategies
Ouch.. in AT woorden: Let's assimilate every machine!!! Zeg aan ons bijna inhalen... shit ... DPC is scheit 7 kleuren voor jullie team
Nealz> de hele top 100 van DPC doet individueel meer dan dat teampje 
Brammes> geef het op en join dpc als subteam. Misschien kunnen jullie wel af en toe in de hitparade staan als je een beetje spaart
Brammes> geef het op en join dpc als subteam. Misschien kunnen jullie wel af en toe in de hitparade staan als je een beetje spaart
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
BrammeS,
Even zonder gekheid, je doodvonnis heb je heus niet getekend, maar wij zouden het WEL op prijs stellen als je een sub-team zou worden bij ons. Met het aantal blocks dat jullie doen, kunnen jullie meedoen in onze top... 100
Tenminste gisteren hadden jullie 2,5K blokjes geflushed. Dat is ongeveer de 50e plek schat ik...
Daarbij: We hebben op 8000 blokjes na de eerste plek, dus met jullie blocks erbij zou dat ±5500 zijn. Maarja het is maar een idee, "we're not going to kill you if you don't join us or anything".
Suc6 verder Itsme!
Even zonder gekheid, je doodvonnis heb je heus niet getekend, maar wij zouden het WEL op prijs stellen als je een sub-team zou worden bij ons. Met het aantal blocks dat jullie doen, kunnen jullie meedoen in onze top... 100
Tenminste gisteren hadden jullie 2,5K blokjes geflushed. Dat is ongeveer de 50e plek schat ik...
Daarbij: We hebben op 8000 blokjes na de eerste plek, dus met jullie blocks erbij zou dat ±5500 zijn. Maarja het is maar een idee, "we're not going to kill you if you don't join us or anything".
Suc6 verder Itsme!
Bericht hierboven
Verwijderd
Yah brammes dat kan je doen en je kan altijd nog een proxy server opsetten of zo zodat je je klasgenotje kan volgen ken je nog zien wat iedereen doet
Pagina: 1