nummerweergave met ISDN en analoog toestel.

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb een ISDN abbo van KPN. Aan mijn NT1 hangt een webvox. En aan de webvox hangt op de 1e analoge uitgang mijn telefoontoestel.

Nu wil ik nummerweergave hebben. In de handleiding van mijn toestel staat dat het toestel het nummer op het display kan tonen bij een oproep. Maar, KPN moet er geld aan kunnen verdienen, dus nummerweergave moet eerst aangevraagd en geactiveerd worden. Ik neem aan dat dat geldt voor zowel analoog als ISDN (het activeren).
Als u een ISDN-aansluiting heeft kunt u gratis gebruik maken van NummerWeergave. Bij de meeste ISDN apparatuur kunt u NummerWeergave bij de diverse nummers instellen. Daarvoor heeft u een geschikt toestel of een NummerMelder nodig. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw apparatuur.
Nu is mijn vraag:
Stel, ik laat nummerweergave activeren. Krijg ik dan het nummer te zien op mijn display van mijn analoge telefoon? Komt het 'nummerweergave signaal' door mij webvox heen? Of houdt een webvox niets tegen aan signalen?

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

ja het komt door de webfox heen.

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Nha, even gebeld. Bij ISDN staat het standaard aan. Ik moet alleen de webvox programmeren zodat deze nummerweergave snapt. Staat in de manual wist de lieftallige KPN mevrouw me te vertellen.

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:33
En als het dan nog niet werkt moet je de nieuwe firmware voor de WebVox downloaden van de KPN website en uploaden naar je WebVox.

De CLI signalen worden door sommige telefoons niet goed begrepen.

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Je kan ook ff naar www.kpn.com gaan,daar kan je On line al je zaken regelen omtrent je vaste verbinding.........gratis( nog wel) alleen ff een password etc,etc aanvragen.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
GreenGolf3 schreef op 25 november 2002 @ 12:40:
Nha, even gebeld. Bij ISDN staat het standaard aan. Ik moet alleen de webvox programmeren zodat deze nummerweergave snapt. Staat in de manual wist de lieftallige KPN mevrouw me te vertellen.

Als je dat nou eerst ff had gedaan voordat je dit topic opende ;)

Maarja, inderdaad, dat werkt gewoon. Je moet het alleen wel even activeren op de Webvox, maar das een fluitje van een cent. :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.