Hallo,
ik ben bezig om een tomcat4 server op te zetten samen met Apache 2.0.43
Ik heb een aantal HOWTO's gevolgd die de module mod_jk2.so inladen in Apache. Vervolgens heb ik jk2.properties en worker2.properties aangepast. Ook de server.xml heb ik Coyote connector aangezet op poort 8009.
Als ik dan een jsp pagina wil aanroepen via poort 80 (van apache) dan verschijnt het volgende in de error log:
What's wrong?
Als je meer info wilt, dan geef ik dat graag...
Ik heb het maar in Non-Windows Operating Systems gepost vanwege het probleem met de Linux config, vandaar niet in PWS
ik ben bezig om een tomcat4 server op te zetten samen met Apache 2.0.43
Ik heb een aantal HOWTO's gevolgd die de module mod_jk2.so inladen in Apache. Vervolgens heb ik jk2.properties en worker2.properties aangepast. Ook de server.xml heb ik Coyote connector aangezet op poort 8009.
Als ik dan een jsp pagina wil aanroepen via poort 80 (van apache) dan verschijnt het volgende in de error log:
code:
1
2
3
4
| [error] channelSocket.open() connect failed 127.0.0.1:8009 111 Connection refused [error] ajp13.connect() failed ajp13:127.0.0.1:8009 [error] ajp13.service() failed to connect endpoint errno=111 Connection refused [error] ajp13.service() Error forwarding ajp13:127.0.0.1:8009 1 1 |
What's wrong?
Als je meer info wilt, dan geef ik dat graag...
Ik heb het maar in Non-Windows Operating Systems gepost vanwege het probleem met de Linux config, vandaar niet in PWS