De search doet heel raar, dus ik hoop niet op een dubbelposting...
Ik heb het volgende systeem:
AMD Athlon XP 2200+
512 MB /333 mhz
MSI KT4 Ultra BSR
Gigabyte Radeon 9000 Pro II
SB Audigy Player
DTT 3500 Speakerset
Nu is het volgende het probleem:
Zonder de audigy draait alles perfect, op het mobo zit wel on board sound, maar ik wil m'n audigy omdat deze gewoon beter geluid geeft en meer kan.
Wanneer de onboard sound uit staat (of aan, maakt niet uit, hetzelfde probleem) en ik de audigy erin doe, geen probleem.... totdat WinXP de drivers laad van de audigy. Als dit eenmaal is gebeurt beginnen problemen als:
- opstarten lukt niet in 1 keer meer
- CRC errors op de vaagste plaatsen, zoals bij zips, in-game, etc
- spontane reboots
- etc
Van alles heb ik de nieuwste drivers geprobeerd en zelfs de originele die overal meegeleverd zijn. Iemand een oplossing zodat ik toch de audigy kan gebruiken?
Ik heb het volgende systeem:
AMD Athlon XP 2200+
512 MB /333 mhz
MSI KT4 Ultra BSR
Gigabyte Radeon 9000 Pro II
SB Audigy Player
DTT 3500 Speakerset
Nu is het volgende het probleem:
Zonder de audigy draait alles perfect, op het mobo zit wel on board sound, maar ik wil m'n audigy omdat deze gewoon beter geluid geeft en meer kan.
Wanneer de onboard sound uit staat (of aan, maakt niet uit, hetzelfde probleem) en ik de audigy erin doe, geen probleem.... totdat WinXP de drivers laad van de audigy. Als dit eenmaal is gebeurt beginnen problemen als:
- opstarten lukt niet in 1 keer meer
- CRC errors op de vaagste plaatsen, zoals bij zips, in-game, etc
- spontane reboots
- etc
Van alles heb ik de nieuwste drivers geprobeerd en zelfs de originele die overal meegeleverd zijn. Iemand een oplossing zodat ik toch de audigy kan gebruiken?