Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Waar kan ik Molex fixxen???

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok, mijn vorrige topic was al een beetje gebasserd hierop, maar dit was dat dus:
Ik ben van plan een aantal kleine draadjes rond me kast te verstoppen, zodat ik overal toegang heb tot 7 en 12 volt en een aarde, maar ik wil dit dan met een aantal kroonsteentjes gaan doen.

Alleen vraag ik me af of dat wel helemaal veilig is, want ik zie het verders ook weinig in mods.
Nu ben ik dus op zoek naar losse Molex aansluitingen, female en male, weet iemand een bedrijf in nederland afgezien van de standaard electroboer (bij ons in de buurt hebben ze het niet) waar ik ze eventueel online kan bestellen, ze moeten los zijn, en uit elkaar dus.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Zie andere topic :? Hier hoef je geen nieuw topic voor te openen, misschien een titelchange voor die andere :/

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
yeah sorry, ik wou deze al verwijderen, hoe doe ik dat?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 10:36:
yeah sorry, ik wou deze al verwijderen, hoe doe ik dat?
Niet :)
Wachten tot een modje 'm verwijdert of 'm reporten met dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/icon_hand.gif en er bij zetten dat ie weg kan oid.

[ Voor 2% gewijzigd door Demo op 25-11-2002 10:46 . Reden: typo ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Ok, deze kan wel dicht dus..

Dit topic is gesloten.