Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
ja dus, er zijn dl van, dus ook gebruikers. Reden dat ik het zelf niet even uitgebreid hier uitleg en thuis test is *as always* tijd gebrek.
[ Voor 19% gewijzigd door Zwerver op 25-11-2002 11:02 ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Zijn een aantal nieuwe features ingebouwd
* Zwerver weet ff niet hoe dit goed te omschrijven. Zoiets als xwindow maar is niet client server te zijn. zie hier

Hiero een voorbeeldje van hun website.. Dit is wat er dus mogelijk moet zijn.. Je moet kijken naar wat je ziet (kwa mogelijkheden) 3d, transparant, schuin, etc.... want het is niet geskinned.. dus het is niet mooi.. dus kijk naar de functionaliteit... Maar als we dit mooi zouden skinnen en modden moet er iets heel vets
Zie het dus meer als een 'toevoeging/vervanging' van x11 of een hele uitgebreide WM+ .. dan niet met vele extra's zoals rekenmachines maar meer met wat mogelijk is dat hier boven stond.
[ Voor 23% gewijzigd door Erhnam op 25-11-2002 15:18 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Transparantie is iets anders dan wat jij bedoelt..Transparant
Enne, tegen de tijd dat Fresco ook maar een klein beetje bruikbaar zal zijn is XFree 5.0 er ook alweer (met hardware acceleratie voor doorzichtig spul, drop shadows zijn mogelijk en alles zal ook vloeiender worden (Owen Taylor bv zit er op dit moment nogal achteraan om X vloeiender te krijgen.. en er wordt ook al over een Gtk backend gepraat dat gebruik maakt van XRender
Nee.. ik wacht lekker nog een jaartje op X5.0
(Januari - 2004)
Heb je toevallig wat meer info over x5.0 ? ik ben al wezen zoeken.. maar zou het toch leuk vinden er wat meer over te lezen!Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 15:51:
[...]
Transparantie is iets anders dan wat jij bedoelt..
Enne, tegen de tijd dat Fresco ook maar een klein beetje bruikbaar zal zijn is XFree 5.0 er ook alweer (met hardware acceleratie voor doorzichtig spul, drop shadows zijn mogelijk en alles zal ook vloeiender worden (Owen Taylor bv zit er op dit moment nogal achteraan om X vloeiender te krijgen.. en er wordt ook al over een Gtk backend gepraat dat gebruik maakt van XRender))
Nee.. ik wacht lekker nog een jaartje op X5.0
(Januari - 2004)
http://www.xbmcfreak.nl/
Het is hier nl. geen meuktracker.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()