Toon posts:

[XP] 'E-mail Picture Resizing' uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows XP met IE6.

Als ik een plaatje in de browser geladen heb staan en ik rechtsklik er op, kan ik kiezen voor: "E-mail Picture". Best handig die functie. Alleen erger ik me rot aan het feit dat ik steeds gevraagd wordt of het plaatje verkleind moet worden, of zo verstuurd. Aangezien ik altijd wil dat het gewoon zo verstuurd wordt ben ik op zoek naar een manier om die vraag uit te zetten. Ik wil dus dat het plaatje gewoon direct aan een mailtje ge-attached wordt zonder een vraag over resizing.

De vraag is uiteraard: hoe doe ik dat? Bij "show more options", bij die vraag over verkleinen, staat geen vinkje oid om 't gewoon te disablen.

Verwijderd

/edit

Ik moet beter lezen :X

[ Voor 170% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 07:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 07:27:
Ej HlpDsk :)

Dit staat er in de MS Knowledge Base:
[...]

Maar euh... vragen mb.t. IE horen in Software Algemeen :P

[sub]denk dat je hem zelf kunt moven[/url
Dat stukkie uit de knowledge base gaat over image resizing op het scherm in IE. De topicstarter wil iets anders weten. Beter lezen.
Ik heb ook eventjes gezocht, zowel in IE als bij Google. Ik denk niet dat het mogelijk is. Ik vind er niets over.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
niemand een idee jongens? want ik zou dit ook wel graag willen weten

Verwijderd

volgens mij moet je het niet zoeken in IE .. maar in Outlook of in Outlook express ..
ik weet dat ik hetzelfde probleem heb gehad, maar na een hoop aan-/uitvinken niet meer :)

• SaiBork
ja dit dacht ik ook al, maar je weet niet meer wat het was zeker? :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen Outlook (Express). Ik gebruik Netscape. En de vraag wordt mij gesteld nog voordat de mailclient aangeroepen wordt.

• SaiBork
helaas niemand een optie? :(
Pagina: 1