Ik zie helemaal geen topics. Alleen op de FrontPage zie ik dat er wel nieuwe dingen gepost worden. Hier zie ik helemaal niks, zelfs geen overzicht. Dus ik kan zometeen ook niet zien wat er wordt gereplied.
Vreemd genoeg doet ie het hier op m'n werk wel perfect. Het zal wel aan m'n pc thuis liggen dan. Sorry dat ik hier een topic voor heb geopend.
Ik heb 4 dagen precies hetzelfde gehad. Alle instellingen nagelopen, alles gereset, inloggen, uitloggen, het hele verhaal, maar niets hielp. Nu probeer ik het nog een keer en nu werkt alles ineens wel weer.....strange
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Oh ik had van alles geprobeerd. Alle sessies die ik had heb ik uitgelogd. Refreshen to the max. Maar niks hielp. Ik weet ook niet of het probleem er nog is. Hier op m'n werk heb ik er totaal geen last van. Ik zie het vanavond wel dan.
ik denk dat je net als ik zo'n patch van IE icm met windows XP hebt geinstalleerd, ik had het vermoeden dat het daar aan lag...Niet dat ik m weer heb weggehaald overigens, maar heb wat met de instellingen lopen kloten.
Doet ie het nog steeds niet btw?
Doet ie het nog steeds niet btw?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Hum, net weer geprobeerd en inderdaad kon ik weer niks zien. Nu heb ik eerst m'n cookies weggepleurd. Dat hielp dus niet. Toen heb ik de cache geleegd, doe ik never nooit niet, maar dat hielp dus wel. Erg vaag.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.