Toon posts:

Gigabyte Maya II Radeon 9700pro - Beta drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb zojuist mijn maya II geïnstalleerd en heb de nieuwste beta rc3 drivers geïnstalleerd. Alles gaat vlot behalve als ik bv soldier of fortune of gta3 wil spelen. SOFII ziet er heel goed uit in 1024x768 32 bit en alles op high detail. Alleen krijg ik na verloop van tijd enkele fel gekleurde pixels. Soms loopt mijn crosshair een beetje uit elkaar. Bij gta3 krijg ik dan waar geen goed beeld. Heel blur en pixelachtig, bijna gelijk een televisie met veel storing. Kan het aan de drivers liggen of wordt mijn kaart te heet??

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:48

KneoK

Not in a million lightyears

Je bedoelt de DX9 drivers ??? Had ik ook problemen mee... DirectX spellen liepen als een trein, OpenGL spellen liepen zo: "4seconden draaien, 2seconden vast, 4seconden draaien, 2seconden vast...".

Later de 6193 drivers geinstalleerd en alles draait als een trein !!!

Verwijderd

titel ontschreeuwd

Verwijderd

Topicstarter
excuses voor de capitals

thnx for the info

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:09

makje

Professioneel prutser

installeer DirectX 8.1 en de nieuwste ATi Catalyst drivers 2.4 ( meuk: ATi Catalyst 2.4 )en je zou klaar moeten zijn. De DirectX9 beta drivers zijn volslagen overbodig voor SOF2 en GTA3 en veroorzaken waarschijnlijk het probleem.

9800x3d

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 01:30:
Bij gta3 krijg ik dan waar geen goed beeld. Heel blur en pixelachtig, bijna gelijk een televisie met veel storing.
Heb je in GTA3, bij de beeldscherm opties, 'Trails' op 'off' staan, dat helpt...
Pagina: 1