Toon posts:

msn voor rh8 waar te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik msn vinden voor rh8 en tevens meerdere programma.s voor rh8

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 10:00

Alpine

Twisted animator

Gaim zit al in RH8 ingebakken. Kan je gebruiken voor MSN Messenger, ICQ, AOL e.a.

Verwijderd

Topicstarter
ow ok thanx in iedergeval

Verwijderd

Topicstarter
uuhhmm hoe heet msn daar want ik zit dan wel in gaim die heet in het menu instand messenger maar der staat niks in over msn

• Alpine
  • Laatst online: 14-05 10:00

Alpine

Twisted animator

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 01:23:
uuhhmm hoe heet msn daar want ik zit dan wel in gaim die heet in het menu instand messenger maar der staat niks in over msn
K... :/

Je moet de plugin voor msn messenger nog laden in het Gaim optie scherm.

• Tonnes746
  • Laatst online: 06-01-2022
AMSN is ook een optie.

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

Verwijderd

Topicstarter
thank u all

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Xiric

sMiLe

een optie ?

de optie !

Smile !!!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 12:50

wzzrd

The guy with the Red Hat

youri18, in tegenstelling tot wat jij blijkbaar vindt, is GoT geen helpdesk. Daarmee bedoelen we, dat het nadukkelijk _niet_ de bedoeling is hier vragen te komen stellen die je met een beetje fantastisie en zoekmachine-gebruik eenvoudig zelf had kunnen oplossen.

Het feit dat je - wederom blijkens je post - een newbie bent op linux gebied door daar niets aan af. Als iedereen hier komt vragen om hulp met het gebruik van MSN, kunnen we onszelf net zo goed Fok noemen opheffen. Het doel van GoT is namelijk een hoogwaardig discussieplatform te vormen over computervraagstukken op een hoog niveau. Dit was dat overduidelijk niet. Als je nieuw bent met Linux, is het een goed idee om naar de boekhandel te hollen en daar een pakketje RedHat, SuSE of MAndrake te halen. Er gaat niets boven de handleidingen van (met name) SuSE. En voor niets gaat de zon op.

Het is mij eigenlijk dan ook niet duidelijk waarom mensen serieus op een dergelijke vraag ingaan. Ik zie dat de drie mensen die op je hebben gereageerd ook relatief nieuw zijn en niet bepaald die-hard NOS-bezoekers. Dat geeft niets, maar het zou ook hen geen kwaad doen om eens de FAQ te lezen, zodat ze weten dat het verstandig is dit soort vragen NIET te beantwoorden. Op die manier wordt het stellen van vragen met een te laag niveau (NOFI) ontmoedigd. Wanneer je ze tóch beantwoord, bemoedig je ze alsnog, ondanks een slotje dat in de lucht hangt. (Mark my words!).

Terug naar youri18. Als ik je korte post-history bekijken, zie ik dat je het hebt klaargespeeld het gros van je topics te laten eindigen met Jotti, een slotje en een tekst als 'lees eerst de FAQ'. Dit topic zul je op niet al te korte termijn in dat rijtje kunnen bijschrijven. Denk je niet dat het tijd wordt dat je daadwerkelijk de FAQ even leest?

Nogmaals: dit is niet persoonlijk bedoeld, en ik probeer je niet af te zeiken. Ik probeer het niveau op GoT te bewaken en dat houdt ik dat ik dit soort topics probeer te ontmoedigen, de topicstarters ervan op de FAQ wijs en een melding doe in Schop een Modje.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

_O_ @ wzzrd voor het verwoorden van mijn gedachten.
youri18: ik gooi dit topic om bovenstaande redenen dicht. Je bent al meerdere malen op fatsoenlijke manier op de FAQ e.d. gewezen, wees dan ook zo fatsoenlijk om daar iets mee te doen! Als ik nog meer topics van dergelijk niveau van je tegenkom in de toekomst, gaan er echt maatregelen volgen. Als je dergelijke helpdeskvragen wil stellen, prima, maar niet hier... ga dan naar je distroboer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.