Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Als je kable hebt dan maakt het volgens mij toch niet zo heel veel uit waar je zit...zolang je maar in het gebied van je provider zit.
Of zeg ik nu iets heel doms ?
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Er zijn inmiddels ook satelietsystemen die ook een upload via de sateliet hebben. Ik weet alleen niet meer wie dat nou aanbood.Bl@de schreef op 25 november 2002 @ 09:13:
... Het nadeel is dat je een 2way systeem nodig hebt denk ik omdat je in 'zo'n pand geen analoge lijn hebt... dit is duuuuurSuc6
Uuh,dat is precieswat er in het stukje staat dat jij quote,en daar staat ookdat zo'n verbinding erg duur is, ik denk dat 600 euro per maand niets is.Liggie schreef op 25 November 2002 @ 12:30:
[...]
Er zijn inmiddels ook satelietsystemen die ook een upload via de sateliet hebben. Ik weet alleen niet meer wie dat nou aanbood.
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
[ Voor 6% gewijzigd door Vulpecula op 25-11-2002 16:21 . Reden: Url werkt niet meer ]
Verwijderd
Ze zitten meestal in omgeving leiden.YellowCube schreef op 25 November 2002 @ 09:23:
zitten ze altijd in 1 gebied ? Of wisselt dat vaak.
Als je kable hebt dan maakt het volgens mij toch niet zo heel veel uit waar je zit...zolang je maar in het gebied van je provider zit.
Of zeg ik nu iets heel doms ?
weet iemand of dit waar is ??
Hoe weet je dat? ben je zelf internetter via de sateliet?Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 23:07:
DE latency/response/ping is tegewoordig ook niet meer van belang hoor een ping van 15 is makkelijk te halen op de meeste gameservers.
Update
ik heb gekeken op die site van ons aller vrind ben wolding en daar uit is gebleken dat er maar 2 mogelijkheden zijn (ivm de prijs) maar die werken met een wireless modem. dus er moeten minimaal 25/40 aanmeldingen zijn willen ze een schotel, pc en wireless modem plaatsen voor een bepaalde buurt
[ Voor 23% gewijzigd door Geckoo op 26-11-2002 02:53 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dit topic is gesloten.
![]()