Toon posts:

DIP swtch settings Chaintech 7ATA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de complete tabel met DIP-switch settings van het mobo "Chaintech 7ata".

Ik vermoed dat deze de multiplier, maar vooral de FSB beinvloeden. Doordat ze nu allemaal op 'OFF" staan werkt het mobo maar een paar seconden.

Kan iemand kijken wat hij op zijn dip-switches van zijn Chaintech 7ATA heeft staan? Graag!

Of een link geven naar de complete tabel (in het boekje staan ze niet beschreven namelijk).

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Je kan in deze zip een aantal pdf-jes terugvinden waaronder de jumper map voor de Chantech 7ATA0. Ik neem aan dat dat het model is dat je hebt. Deze vond ik overigens gewoon op de website van chaintech: http://www.chaintech.com.tw

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik idd. Ik heb de zip, ik heb de PDF-jes. En ook allemaal doorgelezen. Maar helaas staan de dip-switches niet beschreven. Alle jumpers, behalve die ik nodig heb.

Dat was eigenlijk mijn reden om te vragen of iemand kan kijken wat ze moeten zijn. Aangezien Chaintech de moeite niet neemt om ze te beschrijven.

Het gaat om de dip-switches rechtonder bij de FAN1 aansluiting.

Verwijderd

Topicstarter
Telkens blijft dat ding rebooten na de POST. Soms is het ook een vastloper tijdens de installatie.

Ik ben ten einde raad.....

Geforce 2 MX, kingston 133Mhz en een slot a 800MHz.....
dipswitches zijn 8 stuks, dus 256 mogelijkheden.... ik ben bij 15 nu :(

Verwijderd

Topicstarter
Nou inmiddels een nieuwe HD gekocht en nog werkt dat ding niet.

Alles eruitgehaald, geheugen op 100 ipv 133 gezet. VGA van AGP naar PCI verhuist...

ik weet het echt niet meer.... mijn gevoel zegt dat het die dipswitches MOET zijn, maar nergens kan ik deze settings vinden. Kan een andere eigenaar van dit board ff kijken wat bij hem/haar de instellingen zijn? Graag!

Verwijderd

Staan de settings van de dipswitches niet ergens stiekem verstopt op het moederbord zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, helaas.

Maar het is dan ook de enige dip-switch die niet beschreven staat. In de handleiding niet, maar helaas ook op het bord niet......

Verwijderd

DIP-switch settings 7CTATA0.1

900 MHz and below:
1 - 1
2 - 1
3 - 1
4 - 1
5 - 0
6 - 1
7 - 0
8 - 0

1GHz: