Tijdens de meeting die de regulars hebben gehouden van TMF kwam ook ter sprake dat er veel lurkers waren die moeite hadden om op topics van de MoLiCe c.q. incrowd te reageren. voornamelijk om dat het hier een zeer hechte groep is waarbij iedereen elkaar wel (een beetje) kent.
Dit topic is ook een beetje bedoeld om het ijs te breken en een reactie uit te lokken. vind jij het leuk/belangerijk dat er op de frontpage goed gemod wordt en deel je zelf ook regelmatig puntjes uit, geef dan hier eens een post...
ook zijn wij bereikbaar op irc irc://irc.tweakers.net/tmf (irc.tweakers.net kanaal #tmf)
hier is trouwens mijn eerste reactie in /16 zoals je ziet nog niet zo heel lang geleden, ik ben ook altijd een actieve lurker
Teckna in "Samsung HD draad."
Poll: lurk jij in /16 (TMF)
• ik _ben_ een regular
• ik lurk 1 keer per dag of meer
• ik lurk 2 tot 3 dagen
• ik lurk 3 tot 6 dagen
• enkel bij active topics kom ik in /16
• eigenlijk nooit, dit was toeval
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Dit topic is ook een beetje bedoeld om het ijs te breken en een reactie uit te lokken. vind jij het leuk/belangerijk dat er op de frontpage goed gemod wordt en deel je zelf ook regelmatig puntjes uit, geef dan hier eens een post...
ook zijn wij bereikbaar op irc irc://irc.tweakers.net/tmf (irc.tweakers.net kanaal #tmf)
hier is trouwens mijn eerste reactie in /16 zoals je ziet nog niet zo heel lang geleden, ik ben ook altijd een actieve lurker
Teckna in "Samsung HD draad."
Poll: lurk jij in /16 (TMF)
• ik _ben_ een regular
• ik lurk 1 keer per dag of meer
• ik lurk 2 tot 3 dagen
• ik lurk 3 tot 6 dagen
• enkel bij active topics kom ik in /16
• eigenlijk nooit, dit was toeval
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com