Toon posts:

Welk programma doet het zelfde als Gamehost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer programma's die hetzelfde doen als het programma GameHost?

Met GameHost kun je je gameserver van afstand starten en stoppen, ik zo'n programmatje echter wat andere soorten games ondersteund.
Gamehost doet alles wat ik wil alleen doet deze dit maar bij een beperkt aantal games. Ik zoek dus een soort gelijk programma wat ook: MOHAA, UT2K3, CS ondersteund.

Kan niets vinden op via google of search, misschien als ik een naam wist van een programma dat het wat handiger zoeken was.

Gaarne ideeen....

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-01 22:11

Pubbert

random gestoord

HLSW :)

www.hlsw.de als het goed is.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Getest maar dat doet helemaal niet hetzelfde.....

Met Gamehost kan ik een gameserver van afstand starten en stoppen, ook als de gameserver crashed dan start gamehost deze server opnieuw op.

Ik zoek dus een programma die dit dus doet maar dan ook voor de games zoals bv: MOHAA(SH), UT2K3, UT, TO, Q3, CS

Gamehost doet precies wat ik zoek alleen het ondersteund niet MOHAA en UT2K3

HLSW kun je helemaal geen games mee starten vanaf afstand, het is volgens mij een tool om servers in de gaten te houden net als The All seeying Eye en gamespy.
Kan zijn dat ik er naast zit maar dan snap ik niet hoe dit proggie werkt.

Verwijderd

The All seeing eye
Fantastisch progje om online gameservers voor een hele hoop verschillende games te vinden.
En heeft rcon ingebouwd m.a.w ondersteund alle rcon commando's vanuit het programma zonder dat mohaa opgestart moet worden.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
hij wil ze niet vinde volgens mij maar zijn eigen of in ieder geval een gameserver waar hij acces op heeft kunne besturen.

sorry als ik het verkeerd begrepen heb hoor.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 18:22
Ik kan dat met Putty :P

Verwijderd

Topicstarter
eliminator007 heeft gelijk ik wil ze dus van afstand beheren/besturen.
Ik ga veel naar LAN party's bv en neem vaak een server mee met diverse games (mohaa, ut2k3, UT, Q3 etc) en plaats die machine ook meestal in het "server" hok.
Elke keer als zo'n gameserver crashed moet ik dus remote inloggen of naar de machine heen. Ook kan ik een server plaatsen bij een bedrijf met een snelle verbinding, ik zou het handig vinden dat ik daar ook ze games kan starten/beheren ipv elke keer in te loggen.
Toen kwam ik gamehost tegen en dat programma doet dus precies wat ik wil.
Vanaf je eigen pc de gameserver starten, ook herstart gamehost de game als deze crashed.

Maarja GameHost ondersteund echter niet de games waarvoor ik het eigenlijk nodig heb (UT2K3 en MOHAA).

Vandaar dat ik opzoek ben naar een soort gelijk proggie wat deze games wel ondersteund.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Kun je niet gewoon een scriptje maken/zoeken dat de server automagisch restart als de game gecrasht is?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 17:51:
The All seeing eye
Fantastisch progje om online gameservers voor een hele hoop verschillende games te vinden.
En heeft rcon ingebouwd m.a.w ondersteund alle rcon commando's vanuit het programma zonder dat mohaa opgestart moet worden.
lol
rotflmao

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
waar kan ik die gamehost vinden?? is het gewoon http://www.gamehost.com/ of is dit een ander??

Metal to the bone

Verwijderd

Topicstarter
blouwekip:
Ook naar gezocht, maar niets kunnen vinden. Het is een w2k machine, met Linux gaat dit idd makkelijker. (ik wil niet over naar Linux)

BOCmetalhead:
Nee, je moet naar http://www.xoanan.com/gamehost/default.htm
Pagina: 1