Toon posts:

GSM voor vriend, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Losse verkoop prijs rond de 500 euro.. dan komt hij mooi uit qua bedrag... wat zouden jullie kiezen? Het is een gozer die m wel vrij veel gebruikt. Daarnaast ook regelmatig langer op de wc blijft zitten omdat zn spelletje nog niet is afgelopen.. kortom, xtra stuff is leuk voor m.

Dus kortom, welke telefoon kan je m aanprijzen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
FAQ Internet & Telefonie
:? Ik wil een nieuwe GSM kopen, welke moet ik nemen

Tjsa, dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt en voor welk merk je een voorkeur hebt. Toestellen van Nokia en Siemens zijn populair op dit forum. Een goede tip is kijken bij http://www.kieskeurig.nl of http://www.gsmvergelijking.nl.
Als je een topic opend over dit onderwerp, is het de bedoeling dat je zelf al research hebt gepleegd. Specifieke vragen zijn prima, maar een topic als "Ik zoek een telefoon welke een groot scherm heeft, en minder dan €200 kost" wordt direct gesloten.
Maare check ook ff mijn sig, daar lopen genoeg topics over enzow. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Neeujjjj niet van die standaard reply's... damn ik heb al genoeg de search gebruikt en bla bla bla... ik wil het gewoon van USERS horen.. no shit uit een faq & search

• Attilla
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 00:15:
Neeujjjj niet van die standaard reply's... damn ik heb al genoeg de search gebruikt en bla bla bla... ik wil het gewoon van USERS horen.. no shit uit een faq & search
Zo zijn de regels hier op het forum, daar heeft iedereen zich aan te houden. Dus ook jij.
En wat wil je dan horen ?

Ik vind de nokia 6610 prachtig, niemand zal mij echt anders kunnen vertellen en ik zal ook gewoon bij die mening blijven. Dus dan krijg je alleen 1 grote opsom boel van mensen die hun eigen/toekomstige telefoon vet vinden.

En je wilt reply's van users ?
Dan ga je toch kijken op sites van fabrikanten welke telefoons aan die eisen van die vriend voldoen, en dan is het even hier zoeken en dan vind je over elke telefoon een topic. Dus het is er allemaal wat je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
:{ Mjah laat maar... damn man, ga iemand anders pesten ofzo :{

• Attilla
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 00:25:
Waarmee pest ik je dan ?

Ik herinner je je eerst even wat de regels zijn op dit forum, vervolgens zeg jij dat je dat niet wilt .... en ik kauw je nog voor hoe je alles moet doen.

Dit noem ik geen pesten, dit noem ik zeer behulpzaam zijn. :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 00:25:
Forumgedrag / Huisregels
Misschien slim om even door te lezen:
Zoals gezegd is het hier geen helpdesk. We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zÚlf hebt gedaan, wat je wilt bereiken en wat je daarin tegenhoudt.
[Airwolf] zit je echt niet te pesten hoor, het is gewoon niet de bedoeling van GoT dat je zomaar even je vraag hier kunt plaatsen en verwacht op je wenken bediend te worden ;).

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 08:49
Ligt eraan wat de voorkeuren van hem zijn.
Maar ik vind zelf de T300 en de T68i van Sony Ericsson wel heel erg vet. Je kan daar ook nog heel veel extra's bijkopen zoals een cam, mp3 speler, radio enzz.
Zelf heb ik de T68i sinds een 2 dagen en die bevalt me echt perfect :)
Ik zou zelf nooit zo'n dure telefoon gekocht hebben maar ik kwam er toevallig 1 tegen op de hcc voor 150 € jah daar kan ik hem niet voor laten liggen :D

Verwijderd

Topicstarter
Hmm de T68i komt op 499 losse verkoop dus die zou prima kunnen. Ziet er goed uit, veel functies. Hmm...

Ow btw, ik ben in een scheit humeur dus let niet op mij.. daarnaast fuck off met je Forumgedrag.. loop hier al lang genoeg rond....

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 00:33:
Ow btw, ik ben in een scheit humeur dus let niet op mij.. daarnaast fuck off met je Forumgedrag.. loop hier al lang genoeg rond....
Waarom houd je je er dan niet aan ;). Als je niet in een goed humeur bent moet je niet ons daarmee gaan lastig vallen.

• Attilla
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 00:33:
Misschien is het handig om dan iemand anders lastig te gaan vallen met je "scheit humeur", het feit dat je hier al een tijd rondloopt benadrukt juist dat je de regels zou moeten weten.

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 9% gewijzigd door Attilla op 25-11-2002 00:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou goed, we duiken morgen wel ff arnhem in... ff kijken in paar winkels.. iig bedankt ;)

• Xandrios
  • Laatst online: 04-03 11:22
Dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.