• IceCast
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04-2023

IceCast

Summer Sux

Topicstarter
Yow Tweakers ....

Heb vandaag op de Hcc dagen een digi camera gekocht cheap ass natuurlijk :+,
maja ik deze dus proberen te instaleren maar als ik driver cd instal herkent ie hem niet, er komt wel nieuwe hardware gevonden maar thats it niks anders op zijn serieel werkt ie wel maar dat is SLOOOOOOOM oftewel i need help tweakers help me

Greetz IceCast . . .

Btw 32 mb pc 100 geheugen voor de eerste die me echt helpt waardoor het werkt ik stuur hem wel op :*)

P.s. heb al gesearched op trust site

[ Voor 7% gewijzigd door IceCast op 24-11-2002 23:37 ]

[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

standaard procedure bij problemen. Opgave van informatie:

Merk probleemapparatuur
Model probleemapparatuur
Operating system.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Topicstarter
Sorry

Trust
Photocam Lcd
Artikel Nummer 99999
Windows Xp en Me

Verwijderd

Heb je geen USB aansluitingen op de camera en op je PC?

Ik heb een Fuji digicam en als ik onder XP de USB-kabel in de camera steek
en hem aanzet, krijg ik er automatisch een removable drive bij...
Die drive is dan het SmartMedia kaartje dat in de camera zit. Er kan naartoe geschreven worden en je kunt de gemaakte foto's/filmpjes ervan naar je harde schijf kopieren...

De USB-kabel zit altijd in de PC, en als het nodig is sluit ik die digicam gewoon aan op dat kabeltje... :)

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Topicstarter
Duh tuurlijk heb ik wel kabel aangesloten ik krijg ook netjes nieuwe hardware shit maar geen herkenning hij pakt neit de drivers

Verwijderd

IceCast schreef op 24 november 2002 @ 23:52:
Duh tuurlijk heb ik wel kabel aangesloten ik krijg ook netjes nieuwe hardware shit maar geen herkenning hij pakt neit de drivers
Op de Trust site:

Windows XP Niet ondersteund (Photocam LCD)
Als er voor uw product nog geen Windows XP-stuurprogramma's zijn dan kunnen daar 2 redenen voor zijn:

Het is een "BINNENKORT"-product, dat wil zeggen dat het product en drivers nog in ontwikkeling zijn. Ga na of u het juiste artikelnummer heeft geselecteerd, want enkele Trust-producten hebben gelijk(luidend)e namen maar verschillende artikelnummers en dus verschillende drivers.
Product werkt niet onder Windows XP, dat is ook al aangegeven in de FAQ's van het product. Dit is het geval voor sommige oudere producten en wordt veroorzaakt door de verouderde technologie van het product.
Wij proberen altijd onze producten zo lang mogelijk functioneel te houden. Maar door de snelle ontwikkeling in deze sector en de leeftijd van sommige producten zijn we niet altijd in staat producten compatibel houden met de vele, nieuw uitgebrachte besturingssystemen, zoals Windows XP. Helaas is dit ook het geval voor uw product; de gebruikte technologie is niet langer compatibel met het nieuwe besturingssysteem. Dit spijt ons.
Een duidelijk voorbeeld dat aantoont dat vele oude technologieën niet langer in Windows XP werken is het besturingssysteem zelf. De minimale systeemeisen hiervoor (CPU, RAM en HD) vinden we pas in computers die vanaf begin 1999 zijn verkocht. Windows XP zal daarom niet werken op oudere computers.
Er zijn twee oplossingen mogelijk: U kunt verder gaan met uw oude besturingssysteem.
U heeft de mogelijkheid om uw systeem te configureren als 'dual boot'. Bij het opstarten kunt u dan kiezen tussen het oude en het nieuwe besturingssysteem. Zo kunt u op een systeem blijven werken met producten waarvoor geen upgrades meer zijn. U kunt voor deze mogelijkheid kiezen voordat u uw huidige Windows-versie opwaardeert naar Windows 2000 of XP.
U kunt een nieuw systeem kopen dat wel compatibel is met het nieuwe besturingssysteem. Het voordeel van deze optie is dat de prestaties veel hoger en beter worden en dat u weer een volledige garantieperiode krijgt.
Drivers voor ME:

code:
1
http://www.trust.nl/customercare/download/download.htm?ftype=1&id=1000001304&artnr=11099&email=huhiuh@jhh.com

jammer joh, maar dat gare Trust ondersteunt windows XP niet...

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 00:04 ]

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Topicstarter
me werkt ook niet heb ze gedownload en geen effect zelfde gezijk :'(

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

probeer anders eens een W2K driver op XP.

Wise enough to play the fool

• IceCast

IceCast

Summer Sux

Topicstarter
Ze hebben geen w2k drivers voor de Photocam Lcd

• AkroBatik
  • Laatst online: 13:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bij mij was het hoep er in en ik had een removeble drive erbij. Ik had niet eens de drivers geinstalled.

.

Verwijderd

XP ziet dat ding standaard als removeable drive idd. Dan zet ie niet zelf de fotos over enzo maar dat is dan bijzaak. Als je je fotos maar van de camera af kan krijgen toch?
Mijn kodak werd ook als removeable drive gezien totdat de drivers erop stonden. Het enige wat ie nu meer doet is dat ie de fotos zelf overgooid en dat ik niets meer naar de camera toe kan "slepen" one way io only nu :(.... anders had ik een removeable drive van 64 Mb

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

BaRF

bijna kerst

whaha trust...

broertje van mn vriendin had de trust familycam, maar die deed het wel perfect in XP. Nouja, de software dan, de camera is gewoon gare hap :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1