Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[case] welke "coole case"

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
iemand die wat van die topics kan geven/weet?
ik word een beetje strontzien van die No topics were found containing your keywords. (no_topicmatch) :(

en gooi er daarna maar een slotje op he? :z

[ Voor 14% gewijzigd door ThaHandy op 24-11-2002 23:31 ]

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Bedoel jee een case die heel goed koelt (veel fans/ eventueel waterkoeling) of een case die er heel :~ uitziet ?

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.space-promotion.nl/media/big.jpg

prometia kastjes :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
kom op jongens... :P maake et nou niet _te_ he? :9~ :9~

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En wat is je budget?

Niet geheel onbelangrijk lijkt me

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik wil deze kast

http://www.american-media...PC_Servers/gt_cf1006.html

ideale kandidaat voor m'n volgende pc kast: er kan een 12cm fan standaard gemonteerd worden, en dus ook heel makkelijk een radiator.. bovendien is ie veel breder dan vergelijkbare alu kasten waardoor je makkelijk een pompje kwijt kan, en hij ziet er gewoon te gruwelijk uit :9~

alleen het ding is of niet te krijgen (alle grote amerikaanse online shops hebben em wel, maar shippen niet naar NL of tegen belachelijke prijzen) of wel in NL maar kost dan gewoonweg teveel (zag hem op de hcc voor 260 euro, terwijl ie in de VS zo'n 130 dollar gemiddeld is :r :r)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 12:31
Ener-G> Id voor een IA ?

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 13:51

Binno

. .. ... ....

die cell heeft weergegeven ziet er wel heel nijs uit moet ik zeggen

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
wel n beetje duur denk k

Verwijderd

ach, als je een Lian Li PC70 koopt ben je ook met gemak 250 euro kwijt hoor ;)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ener-G schreef op 25 November 2002 @ 00:57:
ik wil deze kast

http://www.american-media...PC_Servers/gt_cf1006.html

ideale kandidaat voor m'n volgende pc kast: er kan een 12cm fan standaard gemonteerd worden, en dus ook heel makkelijk een radiator.. bovendien is ie veel breder dan vergelijkbare alu kasten waardoor je makkelijk een pompje kwijt kan, en hij ziet er gewoon te gruwelijk uit :9~

alleen het ding is of niet te krijgen (alle grote amerikaanse online shops hebben em wel, maar shippen niet naar NL of tegen belachelijke prijzen) of wel in NL maar kost dan gewoonweg teveel (zag hem op de hcc voor 260 euro, terwijl ie in de VS zo'n 130 dollar gemiddeld is :r :r)
Op zich een mooie kast hoor, maar veel te weinig 5,25 bays.
Als ik mijn 2 spelers, baybus en lcd schermpje (eerdaags binnen van ia) kwijt wil ben ik al 5 bays kwijt. Voor mij dus maar een Lian-Li pc70. :9

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
waar kan je die prometia kasten kopen? >:)

• petervandamned
  • Laatst online: 15-10 21:14

• Freeze-o
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-12-2022

Freeze-o

Een D00D Avatar

Dell Precision Rack 7910

• Chiron
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
mlevd schreef op 25 november 2002 @ 08:35:
[...]

Op zich een mooie kast hoor, maar veel te weinig 5,25 bays.
Als ik mijn 2 spelers, baybus en lcd schermpje (eerdaags binnen van ia) kwijt wil ben ik al 5 bays kwijt. Voor mij dus maar een Lian-Li pc70. :9
ik heb zelf ook een dvdrom, cd brander, terratec front module en een lcd scherm wat op dit moment maarliefst 2 drive plekken inneemt en ik wil nog een drive bay reservoir eventueel... :{ ik heb momenteel een aqua-computer.de reservoirtje wat op de plek van de top-blowhole zou kunnen (ja als ik die kast in mijn handen zou hebben gaat de zaag erin, hoe dan ook ;))

dat lcd scherm ga ik dan in de bovenkant van de kast bouwen of in een aparte module, of ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn om hem in m'n toetsenbord in te bouwen >:)

in ieder geval vind ik dat niet zo'n groot bezwaar

(btw dremel netjes een opening ter grootte van je lcdtje uit het alu frontje en je kan hem gewoon nog door het plexi zien 8), legio mogelijkheden dus :))

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

ThaHandy: Blader eens door ed verschillende kasten in de pricewatch en kijk eens op de websites van fabrikanten :)

En ja... die search is echt brak :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.