[TV-kaart] Lifetec 9415 wil niet werken :(

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik heb vandaag deze tv-kaart gekocht... maar met het bijgeleverde progje lukt het niet. ik heb het topic hierover gelezen, en wat van die drivers geprobeerd, maar ik heb nog steeds geen werkend beeld... ook al installeer ik de BT848 drivers, als ik bTV of bRadio opstart krijg ik steevast de melding "Can't find BT8X8" :(

iemand het wel gelukt? in het topic staan geen werkende oplossingen voor mij iig :(

[rml]PC/TV-Radiokaart met teletekst [ ALDI][/rml] was hem

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
je hebt winnt/2k/xp/.net en de drivers zijn voor 9x :?
denk dat je moet zoeken naar drivers voor 2k/xp oid, neem aan dat je dat hebt? :)

geef iig ff aan welk os je hebt :)

maar aangezien dat kaartje dus al flink oud is, denk ik een beetje dat het aan de drivers ligt :)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

volgens mij is hier enkele weken terug al een topic over geweest.....gebruik de search eens..mzzl

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer deze drivers eens. Jouw kaart staat in het lijstje van supported cards...

En gebruik ook gelijk DScaler om TV te kijken, voor de beste beeldkwaliteit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gardocki op 24-11-2002 23:29 ]

They made me do it.

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
ik zal es kijken... heb idd WinXP, en had daar al boel drivers voor gedownload. maar ik ga ff kijken

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
nee wil dus echt niet lukken... die drivers die hierboven staan lukt ook niet. Ik kies de "FlyView 98" kaart met "Philips Pal" chipset, maar hij doet ut niet :(

edit: nu dit maar ff proberen: http://www.lifetec.nl/nl/faq-rtvkaart-lt9415.html

[ Voor 27% gewijzigd door ImPrEzA op 24-11-2002 23:53 ]

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
alle drivers zijn nu goed geinstalleerd, alleen bij de "TV Capture Card WDM Video Capture" geef ie de melding "Dit apparaat start niet"...

en die driver is essentieel om te kunnen kijken. Betekent dit nu gewoon dat m'n kaart niet goed is??

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je geen IRQ conflicten?

They made me do it.

Pagina: 1