Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Vandaag kocht ik op de HCC een Bluetooth USB twin pack. Het is de bedoeling dat ik deze ga gebruiken met mijn 6310i en mijn Jornada Pocket PC. Voor mijn jornada krijg ik morgen een CF bluetooth kaartje binnen.

Nu probeer ik een bluetooth verbinding op te zetten tussen mijn 6310i en mijn usb bluetooth dongel. Op zich verloopt de installatie vrij aardig, alles lijkt te werken en de software die erbij zit ziet de 6310i ook netjes.

Echter op het moment dat ik daadwerkelijk connect naar mijn 6310i en ik de code heb doorgegeven krijg ik de melding: "Failed to get PAN service information"

Echter wanneer ik op mijn 6310i kijk, zie ik dat mijn mobiel gepaired is met mijn computer :?

Kortom wat kan het probleem hiervan zijn?

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33
Hoi!

Wat koste dat bluetooth twin pack?
En wat was de inhoud er precies van?

American Express vraagbaak

• raptorix
Stinger_Ventura schreef op 24 November 2002 @ 23:37:
Hoi!

Wat koste dat bluetooth twin pack?
En wat was de inhoud er precies van?
119 euro, bevat 2 bluetooth usb dongels van fabrikant bluegear.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33
Kassa!

MSI BT dongle doet 42 euro in PW.

American Express vraagbaak

• raptorix
Stinger_Ventura schreef op 24 November 2002 @ 23:54:
Kassa!

MSI BT dongle doet 42 euro in PW.
Dit zijn er natuurlijk wel 2, maar dat geld boeit me niet zo, ik wil dit ding werkend krijgen :(

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
Bluegear!, neeeejjj

Even wat feiten over de bluegear dongles...

Ik heb ook zon setje gehad, en heb de hoop na 3 weken fulltime prutsten opgegeven.
De hardware is zondermeer goed, perfect bereik, in een omtrek van 50M+.

De melding die jij krijgt, krijg je uit het PAN pakketje.
Met PAN kan je niets anders dan pairen met een andere bluetooth dongle.

Alle problemen zitten naar mijn idee in de software. Gebruik zowieso niet de software die op de cd staat, daar kan je alleen met een andere bluegear mee pairen.

Wat 'enigzins' werkte voor mij is het pakketje bluesoleil van ivt (ivt=bluegear).
Daarmee kan je in ieder geval het modem van je mobiel mee gebruiken icm je pc.

Synchroniseren met outlook (dus Ipaq/oid <---> PC) gaat ook wel, maar allemaal via omwegen, en niet op de eigenlijke manier.

Ik zou je echt willen adviseren die krengen terug te brengen, en een Mitsumi bluetooth dongle te kopen. De software die daar bij zit is gewoon een stuk beter.

Suc6

Like this yall...

• raptorix
Tjah daar was ik al bang voor, ik heb vandaag me bluetooth CF kaart binnengekregen, ga vanavond even kijken of ik daar wel de boel mee aan de gang krijg, en anders gaat het weer terug, op zich is dat geen probleem, mag het binnen 8 dagen terug brengen.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
heej..

ik heb sinds kort BlueSoleil_1.4.9.2_release_041117 gedownload maar ik zit met 1 probleem...

Hij maakt elke keer een directory (oftewel een folder met allemaal subfolders) aan onder Mijn Documenten!

vet irritant! Ik vind het ontzettend lelijk en irriteer me er echt aan, ik delete elke keer die folders maar als ik het programma start dan komen ze terug (hij maakt ze gewoon weer aan)

ik zit in een ware strijd met dat proggie :P :P

Ik heb ook bij Eigenschappen al die folders veranderd maar dat helpt geen fuck.

Kan iemand me helpen?

Kan je niet iets in het register uitschakelen?

Bij voorbaat dank

vanpeltje

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

vanpeltje schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:03:
heej..

ik heb sinds kort BlueSoleil_1.4.9.2_release_041117 gedownload maar ik zit met 1 probleem...

Hij maakt elke keer een directory (oftewel een folder met allemaal subfolders) aan onder Mijn Documenten!

vet irritant! Ik vind het ontzettend lelijk en irriteer me er echt aan, ik delete elke keer die folders maar als ik het programma start dan komen ze terug (hij maakt ze gewoon weer aan)

ik zit in een ware strijd met dat proggie :P :P

Ik heb ook bij Eigenschappen al die folders veranderd maar dat helpt geen fuck.

Kan iemand me helpen?

Kan je niet iets in het register uitschakelen?

Bij voorbaat dank
Topic hijacken? Misschien kun je dan beter een nieuwe openen.

@ ts: heb je al wel sp2 geinstalleerd want die heeft een beter scala aan bluetooth functies :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Januszjes schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:04:
[...]
@ ts: heb je al wel sp2 geinstalleerd want die heeft een beter scala aan bluetooth functies :)
In 2002 had hij vast nog geen XPSP2 geïnstalleerd :+

Vanpeltje mag voor zijn eigen probleem in SA een nieuw topic openen, deze oude koe laten we lekker met rust ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.