ik ben met een maat van me, vandaag naar de hcc beurs geweest (bitbyter) en hebben samen
een my.tweakers.net extra abo aangeschaft, alleen hij kan niet meer inloggen op got
hij heeft deze posting in elkaar gedraaid die ik nou dus voor hem post, hij kon op de t.n
frontpage geen e-mail adres vinden oid
Geachte mods/admins
ik zit met een probleem
sinds ik vandaag een my.tweakers.net extra abo heb aangeschaft kan ik niet meer inloggen op GoT
dit is de foutmelding

ik heb de cookies al een keer verwijdert, en dan krijg ik gewoon GoT te zien, maar zodra ik
mijn username + password invoer, krijg ik het zelfde gemekker voor m'n neus
toen straks heb ik live op de beurs het ff getest, en het werkt (got features stonden nog niet aan btw)
2 uur naderhand kon ik ineens niet meer inloggen, maar had geen tijd meer om naar de t.n stand te gaan
omdat ik m'n eigen stand mee moest afbreken.
op de frontpage inloggen werkt gewoon fantastisch, en heb al gretig gebruik gemaakt van de nieuwe layout functies
)
ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als ik in kon loggen
mijn user id is geloof ik 435
een my.tweakers.net extra abo aangeschaft, alleen hij kan niet meer inloggen op got
hij heeft deze posting in elkaar gedraaid die ik nou dus voor hem post, hij kon op de t.n
frontpage geen e-mail adres vinden oid
Geachte mods/admins
ik zit met een probleem
sinds ik vandaag een my.tweakers.net extra abo heb aangeschaft kan ik niet meer inloggen op GoT
dit is de foutmelding

ik heb de cookies al een keer verwijdert, en dan krijg ik gewoon GoT te zien, maar zodra ik
mijn username + password invoer, krijg ik het zelfde gemekker voor m'n neus
toen straks heb ik live op de beurs het ff getest, en het werkt (got features stonden nog niet aan btw)
2 uur naderhand kon ik ineens niet meer inloggen, maar had geen tijd meer om naar de t.n stand te gaan
omdat ik m'n eigen stand mee moest afbreken.
op de frontpage inloggen werkt gewoon fantastisch, en heb al gretig gebruik gemaakt van de nieuwe layout functies
ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als ik in kon loggen
mijn user id is geloof ik 435