Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
En misschien hebben ze geen zin om alles te checken en geloven ze je wel op je woord.
Doe maar alsof je niets van computers weet. Dan denken ze ook niet:" Hey die eakert heeft vast zun bios verkeerd geflashed."
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 23:32 ]
mare weet iemand toevallig ook het adres van dat bedrijf dat eprometjes kan flashen ? en weet iemand mschien nog een manier om deze bios te recoveren ?
Game PC
Verwijderd
Maar wat ik ook een keer gedaan heb voor een ouder moederbord, op marktplaats een advertentie gezet dat ik mijn bios via een EEPROM wilde laten flashen. Ik kreeg hier hadrstikke snel reacties op en het koste me uiteindelijk maar 11 euro. Ik gaf gewoon aan welke bios ik erop wilde hebben en dat werd erop gezet.
je moet het niet bij (computer)zaken proberen, dat is onbegonnen werk.
weet jij nog wie dit voor je heb gedaan ?Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 23:37:
Idd een "goede" computerzaak doet daar niet zo moeilijk over.![]()
Maar wat ik ook een keer gedaan heb voor een ouder moederbord, op marktplaats een advertentie gezet dat ik mijn bios via een EEPROM wilde laten flashen. Ik kreeg hier hadrstikke snel reacties op en het koste me uiteindelijk maar 11 euro. Ik gaf gewoon aan welke bios ik erop wilde hebben en dat werd erop gezet.
je moet het niet bij (computer)zaken proberen, dat is onbegonnen werk.
want als de winkel moeilijk doet laat ik het daar wel doen
Game PC
Verwijderd
<marco.albus@zonnet.nl
mare thnkz voor dat mail adres dan kan ik altijd nog ffe kijken voor een bacup eprom
Game PC
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
als ik het nu zo doe ik boot naar dos met goede eprom en flash dan de verkeerde eprom in dat mobo naar de goede ? zou dat kunnnen
het zijn volgens mij niet psies de zelfde soort ?
Game PC
of mis ik nu ffe iets
Game PC
ik kan gewoon trug met me mobo
de vraag is gewoon of het mogelijk is om in een asus A7V266-ex een bios chip te flashen van een ASUS A7V8X
Game PC
Deze advertentieplaats is te huur!
FlashBIOS.org wordt gerund door een nederlander, ik had de BIOS van en Aus A7V erop geflashed, terwijl ik een Asus A7V-E heb. En dan start je PC niet opShunt schreef op 26 November 2002 @ 13:50:
ken ik alalleen ik voel er niet veel voor om me chippie naar timboektoetoe te sturen
![]()
ik kan gewoon trug met me mobo![]()
dat is dus niet het probleem meer
de vraag is gewoon of het mogelijk is om in een asus A7V266-ex een bios chip te flashen van een ASUS A7V8X
Maandag BIOS opgestuurd (met geld in het (aangetekende) pakje), woensdag al weer terug, en het werkt prima. imho een aanrader.
/edit: staat letterlijk op het orderformulier:
1
2
3
4
5
| Please send to: A.S. Kerkmeester Bikkershorn 13 9678 RH - Westerlee The Netherlands, Europe |
Misschien iets voor de PMG FAQ: wat te doen als je BIOS flash verkeerd is gegaan?
[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 26-11-2002 18:11 ]
Game PC