Ik heb op de HCC een MS Bluetooth muis gekocht, waarvan ik d8 dat ie wel zou werken met de MSI USB Bluetooth key die ik al heb, maar dat werkt dus niet. Hij vindt de muis wel, maar zegt dat er geen services zijn, en pairen lukt niet omdat die MSI-key perse een password nodig heeft en dat heeft die muis voor zover ik weet helemaal niet (die heeft alleen een knopje onderop om hem ff discoverable te maken). Toen heb ik geprobeerd om met die MS-adapter me T68i te vinden, die vond ie wel, maar het enige wat ik er dan mee kan doen is dialup-networking (en ik heb een virtual com-poort nodig). Nu heb ik dus 2 Bluetooth-adapters aan me laptop hangen en das ook niet echt alles... Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Is het password niet gewoon '0000' zoals bij wel meer bluetooth apparaten 'zonder' password/pincode?
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
t kan zijn dat als je de ene(A) zoekt en vraagt om een pin code je bij de andere(
ziet dat die dan om een soort bevestiging vraagt waarje ook een pin code in moet vullen. dit had ik tenminste met mn msi key en t68, ik ben alleen nog aan het klooien om files te versturen
off topic: inderdaad. ik heb er ook in het t68 en t68i topic wat over gezegd, bij mij werkt het met de msi dongle
(trouwens, waarom staat dit in het Internet & Telefonie forum...)
(trouwens, waarom staat dit in het Internet & Telefonie forum...)
[ Voor 30% gewijzigd door StanTheMan op 25-11-2002 01:47 ]
hier lijkt het alsof de bluetooth update voor xp al beschikbaar is: http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/wodbt_req.asp
heb je zo'n update bij de muis gekregen??
heb je zo'n update bij de muis gekregen??
ik wist niet precies waar ie thuishoorde, hier stonden volgens de search de meeste bluetooth-topics, het wordt tijd voor een wireless forum 
op de cd stond idd een bluetooth update voor xp
op de cd stond idd een bluetooth update voor xp
Ja die ken ik heb ik ook al gedownlaod maar dat werkte ook nog niet, probleem is nu dat ik tentamens hebdoubleduh schreef op 25 November 2002 @ 01:12:
ja alleen op die muis kan je dus geen pin-code invoeren
btw voor het versturen van files moet je ff hier en hier kijken
heb je dan al wel de mobile phone monitor geinstalleerd en werkt dat wel?
maar ik heb ook tenamens hoor
ik ben er ondertussen 8er dat het waarschijnlijk ook aan de bluetooth-profiles ligt. de MSI key ondersteunt volgens mij geen hid-service (van de muis) en de MS-adapter ondersteunt de virtual com-poort van de t68i weer niet... dus waarschijnlijk is er nu nog nix aan te doen, ff w8& op een driver-upgrade
maar ik heb ook tenamens hoor
ik ben er ondertussen 8er dat het waarschijnlijk ook aan de bluetooth-profiles ligt. de MSI key ondersteunt volgens mij geen hid-service (van de muis) en de MS-adapter ondersteunt de virtual com-poort van de t68i weer niet... dus waarschijnlijk is er nu nog nix aan te doen, ff w8& op een driver-upgrade
voor mensen die de search gebruiken wilde ik toch even melden dat ik deze muis werkend heb via een andere bluetooth adaper. Mijn Toshiba laptop ziet de muis prima als HID device. Een PIN code hoefde ik niet in te voeren.
Verwijderd
bij mij dus ook... combinatie MS intellimouse bluetooth + Dell Latitude D800 (met Dell TrueMobile 300 Bluetooth integrated met HID support) werkt perfect!IvoB schreef op 10 april 2003 @ 22:31:
voor mensen die de search gebruiken wilde ik toch even melden dat ik deze muis werkend heb via een andere bluetooth adaper. Mijn Toshiba laptop ziet de muis prima als HID device. Een PIN code hoefde ik niet in te voeren.
Volgens mij heeft jou MSI bluetooth geen HID profile, als je die neit hebt, dan kan je alleen paren emt het bluetooth device wat neit wordt herkend zoals nu emt je muis. Zijn er geen nieuwere drivers?
Pagina: 1