Ik heb vanmiddag op de HCC een s3 savage 4 videokaartje gekocht agp 32 mb.
Installatie ging goed, drivers geinstalleerd. Dus ging ik een potje UT spelen.
na +- 5 minuten, de hele pc hing.
Ik denk brakke win installatie dus formateer windows 98 en zet het er weer opnieuw op. Dit maal de allernieuwste drivers v/d kaart. Weer vastloper onder UT.
Daarna drivers gedownload van een Tweaker die deze zelf geschreven had. Gevonden via de search. Ik d8 ff van m'n probleem verlost te zijn. Maar hij loopt nog steeds onder UT vast.
Wat ik heb gedaan:
-Schone Windows 98 installatie
-Windows update in zn geheel uitgevoerd met direct x 8
- zo min mogelijk progs op de achtergrond laten draaien
-verschillende drivers geprobeerd
Ik heb via de search vernomen dat dit gewoon een brakke kaart is. Resultaten tonen dit dan ook wel aan.
Maar weet iemand misschien hoe ik deze kaart nog een beetje stabiel kan laten lopen?
met een Bios flash misschien v.d kaart?
Ik weet het echt niet meer.
Installatie ging goed, drivers geinstalleerd. Dus ging ik een potje UT spelen.
na +- 5 minuten, de hele pc hing.
Ik denk brakke win installatie dus formateer windows 98 en zet het er weer opnieuw op. Dit maal de allernieuwste drivers v/d kaart. Weer vastloper onder UT.
Daarna drivers gedownload van een Tweaker die deze zelf geschreven had. Gevonden via de search. Ik d8 ff van m'n probleem verlost te zijn. Maar hij loopt nog steeds onder UT vast.
Wat ik heb gedaan:
-Schone Windows 98 installatie
-Windows update in zn geheel uitgevoerd met direct x 8
- zo min mogelijk progs op de achtergrond laten draaien
-verschillende drivers geprobeerd
Ik heb via de search vernomen dat dit gewoon een brakke kaart is. Resultaten tonen dit dan ook wel aan.
Maar weet iemand misschien hoe ik deze kaart nog een beetje stabiel kan laten lopen?
met een Bios flash misschien v.d kaart?
Ik weet het echt niet meer.