textboxtest

Pagina: 1
Acties:

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:53

JustDutch

was ambtenaar :)

Topicstarter
in dit tweakers.net gehacked? topic meldde ik al eens problemen met de FP. Nu is er weer zo'n ad. Hij laadt door naar textboxtest, een IBM ad, m.a.w. de FP wordt door deze lege pagina met een hyperlink vervangen. Op die pagina staat
"Software en support voor Linux is dé kracht van IBM. Op onze speciale Linux website leest u er alles over. Bovendien maakt u er kans op een van de honderd Linux-stories (Just for fun - The story of an accidental revolutionary door Linus Torvalds en David Diamond). Ga naar www.ibm.com
/software/linux/nl/"

Forza Mucca

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik heb er last van dat dat tekstje in opera achter de lay-out van de site staat en er achteruitkomt :?

• JustDutch

JustDutch

Topicstarter
Het blijkt niet de enige zut te zijn de de FP bij mij (netscape 6.2) vervangt. Ook deze
Crucial Radeon 9700 128MB - De enige Radeon 9700 videokaart met 350MHz ipv 310MHz DDR! Bestel 'm nu online voor € 452,-
text doet ut.

Forza Mucca

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 17:51

bloasfist

Slot-A Crew

Ik heb 'r met opera ook last van. Nou ja, last niet echt, ik zie de ad gewoon maar voor 1.4, omdat de rest achter de bgrnd valt. ;)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• supakeen
bloasfist schreef op 24 november 2002 @ 22:48:
Ik heb 'r met opera ook last van. Nou ja, last niet echt, ik zie de ad gewoon maar voor 1.4, omdat de rest achter de bgrnd valt. ;)
Dat is dus precies wat ik ook heb.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kleurstof/Clipboard02.png

Dit dus?

edit: ik gebruik Opera 6.05

[ Voor 18% gewijzigd door Gardocki op 24-11-2002 22:54 ]

They made me do it.

• supakeen
Tom S. schreef op 24 november 2002 @ 22:54:
[afbeelding]

Dit dus?

edit: ik gebruik Opera 6.05
Jep en ik gebruik ook Opera 6.05

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Schopje omhoog..

They made me do it.

• JustDutch

JustDutch

Topicstarter
Oke, bij opera is de site nog leesbaar. Ik (NS 6.2) krijg echter een refresh en daarna een lege witte pagina waar alleen die tekst als hyperlink in staat. M.a.w. ik kan de FP niet meer lezen.....

Forza Mucca

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
NS 6.2 is volgens mij niet meer supported (maar kweet het niet helemaal zeker :)). Als je upgrade naar een hogere versie van NS of Mozilla dan ben je van het probleem af.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
huh? ns 6.x niet meer supported? ik kan me voorstellen dat dat met ns4.x is... maar 6.x?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Netscape 4 en lager wordt niet meer ondersteund :)
Pagina: 1