Ik heb al lange tijd last van brute vastlopers met mijn huidige pc. Alles kapt er gewoon mee, wel heb ik dan beeld maar muis, keyboard etc werkt niet... een lockup of een freeze
(oplossing op dat moment: reboot).
Ik heb al vanalles geprobeerd: drivers updaten, bios updaten, hele systeem checken, formateren etc. helemaal nix werkt. Ook geprobeerd om een andere muis te gebruiken, sommige dimms eruit te halen
De momenten dat het gebeurd zijn verschillend, de ene keer ben ik aan het surfen, gamen, de andere keer staat de pc te 'loeien' met een download. Vooral dit laatste is superirritant omdat het wel eens gebeurd dat de pc na 15 min. al vastloopt en ik al weg ben, waardoor hij soms hele nachten 'aanstaat'.
Kan iemand mij hiermee op weg helpen, tips, tricks, iets....?
ps: temp. van de proc. blijft goed.
athlon 1200
Chaintech 7aja
512 MB sdram
Leadtec GF2 Titanium
matrox 40 gig (secun.) Nieuwe HD
sygate 15 gig (prim.) HD ongeveer 2.5 jaar oud
Windows XP prof.
Razer boomslang
voeding kast
Ik heb al vanalles geprobeerd: drivers updaten, bios updaten, hele systeem checken, formateren etc. helemaal nix werkt. Ook geprobeerd om een andere muis te gebruiken, sommige dimms eruit te halen
De momenten dat het gebeurd zijn verschillend, de ene keer ben ik aan het surfen, gamen, de andere keer staat de pc te 'loeien' met een download. Vooral dit laatste is superirritant omdat het wel eens gebeurd dat de pc na 15 min. al vastloopt en ik al weg ben, waardoor hij soms hele nachten 'aanstaat'.
Kan iemand mij hiermee op weg helpen, tips, tricks, iets....?
ps: temp. van de proc. blijft goed.
athlon 1200
Chaintech 7aja
512 MB sdram
Leadtec GF2 Titanium
matrox 40 gig (secun.) Nieuwe HD
sygate 15 gig (prim.) HD ongeveer 2.5 jaar oud
Windows XP prof.
Razer boomslang
voeding kast