Toon posts:

Videoband capturen op computer

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voordat jullie beginnen te zeuren ik wil even melden dat ik de zoek functie heb gebruikt maar hierover geen duidelijk uitleg kan vinden.

Ik wil een videoband op de computer opnemen.
-Ik heb een geforce 3 ti 200.
-ik heb alles aangesloten op me kaart -> de witte, rode en gele in de juiste uitgangen.
-Dan wil ik graag het volgende weten: Hoe krijg ik de video op de computer te zien? Welke software heb ik hiervoor nodig? En kan ik dan ook opnemen?

Alvast bedankt :D

Verwijderd

Dit is mogelijk met Pinnacle Studio 7 en of 8.
Zou dacht ik ook met Adobe Premier V6.0 bevoorbeeld kunnen.

Ik gebruik zelf Studio V7.0, dit omdat ik ook een Pinnacle DC10+ heb.
Werkt goed en simpel.

Verwijderd

Topicstarter
is me opstelling voor het capturen vande video juist?

Verwijderd

Op je geforce kaartje zit waarschijnlijk alleen een tv-out, videobanden capturen zal dus niet gaan, hier heb je een speciaal capture kaartje voor nodig of (zoals ik heb) een tv-kaart met tv-in.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook een DV Raptor

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me kabel nu in me tv-in gedaan... alleen heb ik wel de rode en witte in me videokaart (geforce) gedaan want daarvoor heb ik geen aansluiting voor in me dv raptor kaart

Verwijderd

Als je Videokaart TV-in heeft, dan moet je eerst checken of je ook de drivers geïnstalleerd hebt voor TV-in. Als je bijvoorbeeld in plaats van je originele drivers een standaard detonator driver van nVidia hebt geïnstalleerd dan heb je grote kans dat dat niet het geval is.

Als je drivers in orde zijn kun je met een vrij verkrijgbaar programma als virtualdub kijken of je signaal binnen krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
laten we het maar op de DV Raptor houden :D

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 22:28:
Voordat jullie beginnen te zeuren ik wil even melden dat ik de zoek functie heb gebruikt maar hierover geen duidelijk uitleg kan vinden.

Ammehoela :P

Dat is er wel degelijk!!

Ga eerst maar eens zelf aan de slag, als je dan tegen specifieke problemen aanloopt, kan je die wel weer in AV posten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.