[PS2] Voetbal 2003... welke?

Pagina: 1
Acties:

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01 20:41
Met de nieuwe soccer games voor de PS2 op de markt vroeg ik mij af wat jullie persoonlijke ervaringen zijn/waren.. Zelf wil ik een soccergame kopen voor op de PS2 en zat te twijfelen tussen de volgende:

This is football 2002 (aanbieding 34,95)
Pro Evolution Soccer 2003 (schijnt erg goed te zijn)
Fifa 2003 (net uit.. beter dan PES?)

Iemand een tip?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-01 21:44
This is Football 2002 schijnt slecht te zijn. FIFA 2003 is beter dan de voorgaande jaren, maar Pro Evolution Soccer schijnt de beste te zijn, dus dat lijkt me niet zo moeilijk :)

The devil is in the details.

• Bosmonster
Ok.. dan valt This is football 2002 af.. ondanks het lekkere prijsje.. 35 euro is nog steeds veel voor een magere game ;) De meeste PS2 games zijn bij mediamarkt toch maar 59,99 ofzo.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

PES of PES2 :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Pes 2, is eigenlijk geen discussie over mogelijk, vind hem erg realistisch spelen, minpuntje voor sommige mensen is dat hij niet helemaal up to date is en je wat namen moet veranderen.

Verwijderd

PES 2 natuuuuuuuurlijk! ;)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Toevallig heb ik Fifa 2003, TIF2002, PES 1 + 2, en binnenkort TIF 2003 (jaja, voetbalgek :D)

-TIF2002 Leuk arcadespel, ziet er mooi uit en is leuk als je gewoon simpel een potje wilt voetballen zonder moeilijkheden.. Ook voor beginners leuk.. Grafisch beter als PES1, redelijk in de buurt van PES2..

-PES1 (en 2): Grafisch liep PES1 wat achter, dit is in PES2 wel wat verbeterd, maar van de 2003 generatie heeft dit spel toch de minste graphics.. Echter de gameplay is gewoon super! Ken geen een voetbalspel dat zo realistisch en uitgebreid is, maar het is ook een stuk moeilijker.. Misschien niet iets voor de gemiddelde gamer, maar zeker wel voor de wat gevorderde voetbalgamer.. Groot nadeel is nepnamen, nepclubs, en verouderde gegevens..

-Fifa2003: Grafisch geweldig mooi.. Zeker ingezoomed zijn de graphics van tot nu toe ongeëvenaarde(?) kwaliteit.. De gameplay ten opzichte van de vorige FIFA spellen is zeer sterk verbeterd en lijkt meer de PES kant op te gaan, kan hier echter nog steeds niet tegenop.. Wel is de sfeer super. Fakkels, fans, het juichen na een goal... net echt! Herhalingen ook heel mooi en alles zeer gedetailleerd.. Groot voordeel vind ik zelf dat je met bestaande clubs in bestaande competities kunt spelen.. Ik speel toch liever met AJAX als Rijnkanaal zuid oid....

TIF 2002 mag je niet vergelijken, omdat deze van ruim een jaar geleden is, als budgettitel voldoet deze echter heel goed voor de gemiddelde gamer..

De strijd tussen FIFA 2003 en PES2 hangt een beetje af van persoonlijke mening.. Ik vind ze allebei ongeveer even goed.. PES2 qua gameplay, en FIFA qua sfeer, graphics, en licenties.. PES2 vind ik in multiplayer leuker, en FIFA in singleplayer (bestaande competities)

Het is dus puur waar jij het meeste waarde aan hecht...

TIF 2003 moet ik nog binnen krijgen, dus daar kan ik nog weinig over zeggen.. Ik verwacht echter op de graphics na niet veel verschil met de 2002 versie....

• Bosmonster
Hmm.. dan ga ik voor Fifa 2003.. Mooi, sfeervool, echte namen en redelijk realistisch.. HEt moet voor mij wel enigszins arcade blijven namelijk en niet te moeilijk :)

ik zie dat er ook een groot topic over draait nu.. die eens doorbladeren.

Thanks! (vooral devv05 met zn uitgebreide verhaal :P)

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 25-11-2002 09:16 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
als je arcade wil moet je voor fifa gaan :)
Pagina: 1