Toon posts:

Scanner+printer = Officejet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. er moet nu bij de printer ook een scanner! Is het dan verstandig om een hp officejet te kopen of beide dingen los?
Ik wil die scanner (scanner in officejet of los) als kopieer machine gebruiken in combinatie met de printer.
Dus een flatbed scanner!

Is het verstandiger om een officejet te kopen of om beide los te kopen?

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou voor los gaan, je moet dan wel de pc aan hebben staan als je wilt kopieren, maar je hebt dan wel een kwalitatief betere scanner en printer voor het zelfde geld, en als het nodig is kun je makkelijk 1 van de 2 vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
a dat dacht ik al... Hetzelfde principe als een stereotoren: Losse componenten zijn beter, dwz als er een kapot gaat kun je makkelijk een vervangen ipv de hele toren!

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

En het voordeel is dat je een flatbed kunt kopen. Als je een flatbed officejet koopt, dan ben je wel een paar pieken kwijt. Maar een officejet houdt niet op bij printer/scanner hoor. Mijn ouders hebben hem namelijk gekocht en niet omdat het een printer/scanner was, maar omdat het een Fax/kopieerapparaat was. Dus is in jouw geval ook een beetje overkill he?

Verwijderd

Topicstarter
Jaoh, we zitten niet op een fax te wachten. Maar je kan een losse scanner+printer toch gewoon ook als een kopieermachine gebruiken, of is dat weer erg veel werk?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Nee, HP levert zelfs een heel mooi easy tooltje mee. Daarvoor hoef je dus geen OfficeJet te nemen. Als je een kicke fax/copier/scanner/printer wilt, en niet de ruimte hebt voor losse componenten is die officejet wel interessant. Moet je wel de G85 hebben. Die andere hebben geen photoRET3, en zijn dus bout.

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1