[winXP] Inbellen: Neem de hoorn van de haak?

Pagina: 1
Acties:

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb met twee Notebooks hetzelfde probleem: Als ik wil inbellen voor een dial up verbinding geeft hij de volgende melding:

Neem de hoorn van de haak en kies het gewenste nummer (of vraag de telefonist(e) dit te doen). Klik meteen nadat u het nummer hebt gekozen op Ok en leg de hoorn weer op de haak.

Telefoonnummer 067660001

Of ik dit nou doe of niet, ik krijg geen verbinding.. Hij moet gewoon zelf een poort openen en het nummer bellen maar dat werkt niet op een een of andere manier.
Ik heb dit zowel met een toshiba als een gericom notebook en zowel onder XP home als prof. Volgens mij is het een hele simpele oplossing maar ik kan hem niet vinden!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Netwerkverbindingen

Menubalk "Geavanceerd" -> vinkje uitzetten voor "Nummer kiezen via telefonist(e)"

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
he, verrek.. die had ik helemaal niet gezien... zal het gelijk proberen.. hartstikke bedankt!

Verwijderd

ik heb hier het zelfde probleen alleen is de optie "nummer kiezen via telefoniste" nergens te vinden.
googelen leverde ook helaas niks op. en op got vond ik alleen dit topic. :'(

het op nieuw aanmaken van een dailer
en het op nieuw installeren van het modem
hielp niet

stom stom stom. wat ben ik een blinde kip zeg. 8)7 |:( :( :X
ipv gewoon boven in de taakbalk op geavanceerd te klikken. Deet ik het steeds in de eigenschappen van de inbel verbinding......

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 16:09 ]