Hi,
Ik heb een vaaaag probleem..
Ik heb een MS-Trackball Explorer als pointing device..
da's zo'n trackball met zo'n optisch gevalletje er in..
Dat ding heeft altijd prima gewerkt, maar nu staat af en toe mijn muiscursor niet meer stil... net of ie niet meer kan beslissen op welke pixel ie nou wil blijven staan..
dan zet je'm dus neer dat muispijltje..
en dan wiebelt ie een beetje.. som's schiet ie een stujkje naar links en weer terug, dan weer een stukje naar boven en weer terug..
hij blijft dus wel gewoon op z'n zelfde plekje staan maar tis net of hij een beetje last van besluitloosheid heeft...
Is heel irritant als je met precies werk bezig bent..
Hij heeft het ook niet altijd..
maar gewoon met vlagen..
hij heeft het het meeste met naar boven en naar beneje besluitloosheid....
Dus of ie nou pixel 20 op de Y-as moet hebben of pixel 21 daar switcht ie dan de hele tijd tussen...
heeeeel erg irritant...
Ik heb de nieuwste intellipoint drivers geinstalleerd van MS en verder werkt het ook gewoon prima..
alleen dat is dus nogal vaag...
Ik heb een vaaaag probleem..
Ik heb een MS-Trackball Explorer als pointing device..
da's zo'n trackball met zo'n optisch gevalletje er in..
Dat ding heeft altijd prima gewerkt, maar nu staat af en toe mijn muiscursor niet meer stil... net of ie niet meer kan beslissen op welke pixel ie nou wil blijven staan..
dan zet je'm dus neer dat muispijltje..
en dan wiebelt ie een beetje.. som's schiet ie een stujkje naar links en weer terug, dan weer een stukje naar boven en weer terug..
hij blijft dus wel gewoon op z'n zelfde plekje staan maar tis net of hij een beetje last van besluitloosheid heeft...
Is heel irritant als je met precies werk bezig bent..
Hij heeft het ook niet altijd..
maar gewoon met vlagen..
hij heeft het het meeste met naar boven en naar beneje besluitloosheid....
Dus of ie nou pixel 20 op de Y-as moet hebben of pixel 21 daar switcht ie dan de hele tijd tussen...
heeeeel erg irritant...
Ik heb de nieuwste intellipoint drivers geinstalleerd van MS en verder werkt het ook gewoon prima..
alleen dat is dus nogal vaag...