Toon posts:

SuperMicro P4SDA+ te overklokken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een pc staan met een SuperMicro P4SDA+ en een Intel P4 2.0Ghz Northwood. Nu hoorde ik dus dat deze proc makkelijk te overklokken is. Dus ik aan de slag. Maar in de bios zie ik nergens een optie om mijn processor te 'editen'. Wel kan ik mijn Vcore verhogen enzo, maar nergens dus mijn proc.

Weet iemand hoe en waar ik dat moet doen op het moederbord (middels jumpers, maar in manual van moederbord vind ik er niks over) of is dit bord gewoonweg geen tweakersbord?

P.s. wist niet zeker welke forum ik hiervoor moest gebruiken, maar heb ineens flauw vermoeden dat ik hem verkeerd geplaatst heb |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 21:55 ]

Verwijderd

hey je zou hem even in het Die-Hard Overclocking & Cooling topic kunnen zetten daar hoort dit meer thuis

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Zoek maar eens naar CpuFSB of SoftFSB :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gekeken, maar werkt ook niet echt lekker. Mijn moederbord staat er niet tussen en ook de PLL van mijn moederbord staat er niet tussen (ICS 950201). Betekent dit nu gewoon echt dat ik een moderbord heb aangeschaft waarvan ik niet eens de settings van de cpu kan editen? Of zit er een secret area in de bios? Net zoals ik eerder heb gehad met een ander moederbord ooit.