Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Mijn eerste Case MOD, (is nog niet klaar)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie hier mijn allereerste cm :)

Hij is nog niet klaar maar ik neem er lekker de tijd voor, als ik zo tussendoor eens wat tijd heb dan doe ik er weer eens wat aan.
Ik ben nu nog bezig met een bodemplaat voor in de case te maken. Deze wordt blauw verlicht met evt. nog een logo oid erop. Ik ben ook nog bezig met een geel/amber kleur verlichte casebadge bezig.

Ook komt er nog meer verlichting in mn case, ik denk alleen niet dat ik er ccfl oid in hang maar ik ga denk zoveel mogelijk leds gebruiken :) zijn veel mooier, feller!!!!

En ik moet nog wachte met mn window af te maken, ik wacht nl nog op mn raamrubber, tevens moet er ook nog een grafisch lcd in komen (ja die van de IA :) )

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefanwit/origineel.jpg
De case hoe deze was voordat ik ging kloten:)
Na een middagje werk ongeveer had ik de zeikant opengezaagd en de kast gespoten. Ik heb m zilver en zwart gespoten. Het zilver heeft een soort apart gevlamd effect, ik heb namelijk toen de zilververf "droog" (+/- na 1 uur) de case met boenwas voor de auto opgepoetst, nu glimt deze als autolak. Alleen jammer dat dat niet op de foto te zien is (sorry keb een klote cam).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefanwit/241102%20front.jpg
Dit is hoe de kast er nu van voren uitziet.
Ik wil denk ik het lcd bovenin plaatsen en misschien komt er een nog een fanbus.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefanwit/241102%20shark.jpg
Ook moeten er achter dat plexi glaasje met die haai erop (ja t moet een haai voorstellen :) ) blauwe leds te zitten. Het kleine beetje blauwe licht wat je nu ziet is van een ander ledje.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefanwit/241102%20inside.jpg
En de binnekant tot nu toe. Nog best wel een zooitje, ghehe!!Ik ben vandaag effe bezig geweest met de vijverslang die ik gister bij de boerenbond gekocht heb :) heb tot nu toe alleen nog ff voedingskabel weggewerkt, moet nog ff kijken wat ik met de ide kabels ode, rounded kopen, zelf rounden, of iets anders verzinnen :D

Nou tot zover mn modje.
K ben nog vollop bezig iig en als ik weer wat nieuws heb plaats ik weer nieuwe pics.

Verwijderd

ja grappig en netjes afgewerkt, vooral binnenin met die buizen, ben benieuwd naar het eind resultaat

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 21:51 ]

Verwijderd

die voorkant ziet er alvast erg gelikt uit

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:32
weer harsdstikke leuk
weer een topic van ene mod die nog niet af is..

opzich leuk kastje maar ik zie het liever als het geheel af is

Verwijderd

Topicstarter
Haha ja ok maarja dat raamrubber weet ik niet wanneer dat komt en dat lcd komt pas in januarie ofzo, dus ja, zo lang kan ik natuurlijk niet wachten :) :*)

Verwijderd

Ziet er veelbelovend uit! Die vijvermuck aan de binnenkant is echt erg strak! We houden m in de gaten! :)

Verwijderd

mooie gedaan, voorkant is idd erg leip :)

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

originele voorkant!!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:08
leuke voorkant!!!laat ons het verloop ook zien...!

Waar vui zit, zit geen glans!

Verwijderd

nice voorkant, kan je iets duiderlijke pics maken van dat windowtje of gaat dat niet met die webcam(iets meer licht mischien)?

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Die voorkant is super toll geil :P

jammer alleen dat je 'het ware effect' niet zo goed ziet door de cam.

maar,. netjes hor!

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal binnekort nog wel meer fotos erop zetten en als tie klaar is kijk ik wel of ik ff digi cam van me tante ken lenen. Is heel wat beter dan die kl*te webcam die ik nu heb :)

• Droopey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2023

Droopey

Hoe kan ik je helpen?

Ziet er al leuk uit.... Waarom heb je het gedeelte in het midden niet zilver gedaan, om een eenheid te creeeren? Zou IMHO nog mooier zijn

Afbeeldingslocatie: http://www.bugattiweb.com/bonus/fokfront.jpg

* Droopey is ook bezig met CM, maar die CCFL komt maar niet binnen, en zonder dat ding ziet het er nog maar karig uit, dus ga ik nog niets plaatsen.

Die vijverslangen zijn wel een smart idea :)

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

hmmm zier dr wel goed uit, alleen iets beter afwerken, of ligt dat aan de foto's?
wel originele kleurstelling ;) en een grote verandering met de "before" foto's :P

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Weer eens wat anders, een plexiglaasje aan de voorkant. Ziet er wel ok uit!

Verwijderd

Topicstarter
Droopey schreef op 24 November 2002 @ 23:12:
Ziet er al leuk uit.... Waarom heb je het gedeelte in het midden niet zilver gedaan, om een eenheid te creeeren? Zou IMHO nog mooier zijn

[afbeelding]
Ja idd moet ik nog even kijken wat ik er mee doe.
Dit was voor t gemak eigenlijk makkelijker spuiten. Maar ik moet even kijken hoe het eruitziet als mn casebadge klaar is, die komt namelijk in dat rechtste zwarte vakje. Als t er dan niet uitzie kan ik t altijd nog zilver maken :)
Pagina: 1