Toon posts:

.eu domeinnaam in 2003... vragen hierover

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik las op de frontpage een tijdje terug dat er een .eu wordt gelanceerd nou vroeg ik me af kan je hier ook al van te voren je inschrijven voor een bepaalde domeinnaam te reggen
en is het zo dat leden van van de nic.eu voorang hebben om een domein naam te kiezen?

graag antwoordt alvast bedankt

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 20:24

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik denk dat dit nog niet bekend. De Europese Unie is enkel akkoord gegaan met de .eu TLD. Ik denk dat je voorlopig http://www.icann.org/ in de gaten moet houden hierover. Voordat er namelijk inschrijvingen zijn, worden er een aantal namen uitgesloten en dat soort dingen.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

en hoe gewild denken mensen dat .eu worden? Net als .com?

Verwijderd

Topicstarter
ja zo gewild denken mensen dat het gaat worden

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

ik ga het ook zeker in de gaten houden. Ik heb al een paar favourites in gedachten

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 21:48

vooghel

Cunning linguist

Ik denk ook dat Europese instanties zoals de ECB, het EP, Europol etc. het eerst op dit domein 'mogen', aangezien het .eu-domein daar primair voor bedoeld is.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Verwijderd

Topicstarter
maar hebben mensen die staan ingescreven ook meer kans op bepaalde domein-namen?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
vooghel schreef op 25 November 2002 @ 09:23:
Ik denk ook dat Europese instanties zoals de ECB, het EP, Europol etc. het eerst op dit domein 'mogen', aangezien het .eu-domein daar primair voor bedoeld is.
Daarvoor zijn toch ook al dingen als .int en .eu.int.

Natuurlijk is het wel logisch om EU-instellingen eerst te laten, maar exclusief daarvoor lijkt me niet zinnig.
Een eigen EU-domein voor alle Europeanen draagt bij aan Europese eenwording en Europa-gevoel, en is daarmee veel positiever voor de EU dan een exclusief eigen domeintje.

[ Voor 18% gewijzigd door wicher|IA op 25-11-2002 15:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
graag nog meer reacties
Pagina: 1