Cyberhome AD-L 528 Update Doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Topicstarter
Ik heb de firmware gedownload en zowel bij mij als bij anderen doet hij het niet.
Hij update wel maar het versie nummer is dan nog steeds het zelfde en de extra opties werken ook dan niet.
Iemand dit al gedaan waarbij het wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Bij mij ook niet, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:17
Bij mij werkte de nieuwe firmware zonder problemen (niet dat ik die Cyberhome nog heb, vond het nml. een waardeloze speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eX0duS schreef op 24 november 2002 @ 21:29:
Bij mij werkte de nieuwe firmware zonder problemen (niet dat ik die Cyberhome nog heb, vond het nml. een waardeloze speler).
en waarom vond je het een waardeloze player? ik heb geen problemen.. speelt alles af en was goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:04
Ik heb zelf ook m'n Cyberhome AD-L 528 geupdate met een nieuwe firmware update, en bij mij ging het gewoon goed. De nieuwe functies zoals onder andere het doorspoelen van een mp3 tje en de verbetering dat hij niet meer de eerste 2 seconden van een mp3 file overslaat doen het gewoon.
Ik heb overigens gewoon de update van de officiele cyberhome site gebruikt en de instructies van de site gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55191

Ik heb het ook geprobeerd, zonder succes. Ik had een link via www.cyberhome-help.de gevonden, en daar was een hele site gericht op het updaten naar de nieuwste versie. Het schijnt dat bij heel wat personen dit niet lukt. Als het goed is moet na het indoen van de update cd je systeem nog 10 seconden aan blijven staan. En die van jullie (en de mijne) gaat na 3 seconden op zwart scherm en dan reset ie zich zonder resultaat, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 55191 schreef op 25 november 2002 @ 10:35:
Ik heb het ook geprobeerd, zonder succes. Ik had een link via www.cyberhome-help.de gevonden, en daar was een hele site gericht op het updaten naar de nieuwste versie. Het schijnt dat bij heel wat personen dit niet lukt. Als het goed is moet na het indoen van de update cd je systeem nog 10 seconden aan blijven staan. En die van jullie (en de mijne) gaat na 3 seconden op zwart scherm en dan reset ie zich zonder resultaat, right?
ja precies 3sec ofzo en dan poef en hijs terug.... maar nope nothing updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:17
Anoniem: 26203 schreef op 24 november 2002 @ 22:07:
[...]

en waarom vond je het een waardeloze player? ik heb geen problemen.. speelt alles af en was goedkoop
Dat zal ik eens vertellen.
De output van de DVD speler was veels te helder, de helderheid was zo hoog, dat zwart dus gewoon grijs was, dit was op alle DVD's, en op verschillende TV's. Verder liet hij sommige menu items gewoon niet zien, ik kreeg dus bijv. geen pijltje om een menu item te selecteren. Verder haperde hij nog wel eens, en soms ging hij nog niet eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eX0duS schreef op 25 November 2002 @ 11:56:
[...]

De output van de DVD speler was veels te helder, de helderheid was zo hoog, dat zwart dus gewoon grijs was, dit was op alle DVD's, en op verschillende TV's. Verder liet hij sommige menu items gewoon niet zien, ik kreeg dus bijv. geen pijltje om een menu item te selecteren. Verder haperde hij nog wel eens, en soms ging hij nog niet eens aan.
Sounds to me dat je een maandag morgen bak gekocht heb... ik heb nergens last van. Hij speelt alles af strak en niet te licht of helder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kep ze een mail gestuurd en ben benieuwd of ze een oplossing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:04
eX0duS schreef op 25 november 2002 @ 11:56:
[...]

Dat probleem met de helderheid heb ik ook. Vooral als ik hem op RGB heb staan is het beeld veels te licht. Via de s-video uitgang heb ik er ook last van, alleen iets minder.
Pagina: 1