Toon posts:

Gratis Moederbord Van De HCC

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Altijd leuk!
aan het einde van de zondag willen al die mensen dat wij zo gauw mogelijk uit die jaarbeurs zijn zodat zij ook weg kunnen.
Hierdoor gaan ze rare dingen doen zoals vanalles gratis weggeven.
zo ben ik aan een moederbord gekomen....
er zit geen batterij meer op er zit echt niks op....
allemaal vage slots waarvan ik maar half weet waarvoor het is enzo.

de doos waar het in geleverd (lees: in me klauwen gedouwd) werd is natuurlijk niet de originele doos...geloof ik...want er staat vanalles op over onboard fax chip en onboard ditjes en datjes...
er zat dus ook geen boekje bij ofzo.

is er een manier om te achterhalen wat voor moederbord ik hier heb liggen??
uit welk prehistories tijdperk het dateert en wat ik er mee kan uithalen?

groetjes,
the dummy :+

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

[HK modus]
PICSSS :P
[/HK modus]

[ Voor 59% gewijzigd door FastBunny op 24-11-2002 21:07 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Dat kan: Plaats een picje en dan zal vast wel iemand wat kunnen herkennen :)

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik die bijvoegen?? dit is de eerste keer dat ik hier post hehehe.
ik heb sinds kort namelijk mijn eigen domein en daarvoor mocht ik niet registreren met mijn hotmail adres....

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Afbeeldingslocatie: http://hetadres.naar.plaatje.nl/mapje/plaatje.jpg plaatje kan je uploaden bij http://www.picserver.tk

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33

markvt

Peppi Cola

code:
1
[img] http://www.plaatje.com/plaatje.jpg [/img]

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
MoBo frontal

Afbeeldingslocatie: http://www.ciaransblog.com/onzin/frontaal.jpg

de enigste port die erop zit... (rond, 5 beetje ovale gaatjes op een rij onder met 1tje precies in het midden en bovenin in het midden zit een kleine inkeping)

Afbeeldingslocatie: http://www.ciaransblog.com/onzin/enigsteport.jpg

:D

• zeroxcool
  • Laatst online: 14-08 15:59
ps2 slot?

zeroxcool.net - curity.eu

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

ik zou zeggen zoek naar heet fcc nummer op het mobo

als je dat hebt is het er met google makkelijk achter te komen.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 21:40:
MoBo frontal

[afbeelding]

de enigste port die erop zit... (rond, 5 beetje ovale gaatjes op een rij onder met 1tje precies in het midden en bovenin in het midden zit een kleine inkeping)

[afbeelding]

die zoek ik al heel lang! mak ik hem alsjeblieft hebben?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
uhhhhhh ik ben een dummy dus als jij misschien een duidelijke pic van een ps2slot kan maken dan kan ik het wel weer zeggen, mijn webcam is nogal sucky van dichtbij dus...

Verwijderd

Topicstarter
uhhhhh eerst wil ik er zelf het fijne van weten dank u.
daarna zien we wel ok? :P

Verwijderd

Topicstarter
defineer fcc nummer

hey ik ga slapen morgen dossiertoets Maatschappijleer
daarna heb ik weer de hele dag om te GOTen uhhhhhh ANW leren mam! :Z

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 21:47 ]

Verwijderd

Dat poortje is een din5 slot Voor de overige aansluitingen zitten er externe aansluitingen op het moederbord (je moet er dus de com-poorten op zetten)

Verder is het een slot 1 moederbord wat betekend dat het waarschijnlijk een pentium2 of een van de eerste pentium 3 is.

Succes ermee (denk alleen dat ik om op te stoken meer opleverd, maar dat terzijde!)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Je weet dat je je topic ook kan edit-en ? Dan hoef je niet 3 keer een nieuwe message te plaatsen ...

[ Voor 9% gewijzigd door Juicy op 24-11-2002 21:48 ]

-

• job
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

(bijna) alle onderdelen van computers hebben een fcc nummer

als het goed is staan er op je mobo meerdere nummer op de print.
een van die nummers is het fcc nummer.

ga met google op die nummers zoeken, dan kom je er snel genoeg achter wat voor mobo dit is.

[ Voor 9% gewijzigd door job op 24-11-2002 21:50 ]

Verwijderd

Wat een brakke pics zeg :(... Heb je geen scherpere en grotere pics waar ook nog at op te lezen valt...

Maar als ik zou moeten zeggen is het dat ene moederbord met 4 PCi sloten, 1 AGp slot en 3 memorybanken dat ook nog een ps2 uitgang heeft :D

weet je het nu ;)

Verwijderd

Topicstarter
ehm ik werk nu op een pentium 2 350Mhz dus vertel mij niks over het opstoken van oude pc's want dat is gewoon techniekbarbarisch

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:04

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Aangezien dit nog een AT moederbord is met ISA slot en al denk ik dat dit een slot1 moederbord is voor 66Mhz fsb (de oudere Pentium 2's en Celerons)

Verwijderd

Topicstarter
WireDDummy wijzigde dit bericht 24-11-2002 21:47 (77%)

shut up JUICY

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Het is een van de eerste Pentium 2 moederborden zelfs, want er zit een ATX en een AT aansluiting op :D

Hij kan dus in beide soorten kasten. Maar aangezien er alleen een din5 op zit, moet hij in een AT kast, met eventueel een ATX voeding :?

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 21:50:

Maar als ik zou moeten zeggen is het dat ene moederbord met 4 PCi sloten, 1 AGp slot en 3 memorybanken dat ook nog een ps2 uitgang heeft :D
en 2 isa sloten :7

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Ziet er uit als een P2 een van de eerste P2 bordjes. Met ISA en PCI sloten, en dan als AT bordje :)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
PS2 ? Dacht het niet. DIN is beter. Oude aansluiting voor keyboard dus.
Gewoon PII mobo, 2 lijkt me niet waarschijnlijk want die zijn volgens mij allemaal gemaakt met PS/2 en/of USB.
Voordeel van dit plankje is dat je óf een AT voeding óf een ATX voeding kunt gebruiken. Allebei zou ik maar niet proberen :P

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:14
ziet er leuk uit, waarschijnlijk PII of PIII (hoewel het wel raar is dat op een PII of PIII nog een DIN ding zit :? het zal dus wel PII zijn)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 21:40:
MoBo frontal

[img]url= http://www.ciaransblog.com/onzin/frontaal.jpg[/img]

Hmzz dat mobo heeft dus:
2 ISA sloten
4 PCI sloten
1 AGP slot
een ATX aansluiting
een AT aansluiting
3 geheugen slots (zo te zien gewoon SDRAM)
Zo te zien ook een Slot1 voor de proc (of is het een Slot2 :? )

Maar staat er nergens wat op gedruk waar je een versienummer/merk van af kan leiden?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jezus zeg, dat er zo veel mensen niet eens een AT-moederbord herkennen :) Wel leuk, met dubbele voedingsconnectors, zal inderdaad wel voor een P2 zijn.

Verwijderd

Topicstarter
haha heel lollig allemaal zo dummy ben ik nou ook weer niet....heb 2 jaar geleden een Geforce2 ingebouwd dus ik weet wat PCI en AGP is en ISA zijn dus die zwarte slots en memorybanken zijn die dingen waar je je RAM in tieft :-D

maar die gast op HCC die kon zo vertellen welk merk en hoeveel Mhz er ongeveer bij past.
maar de security mensen waren ons naar buiten aan het vegen dus kon ik er niet over praten.

• BrownFox
  • Laatst online: 03-01 00:11
Rechtsboven is een ATX voeding aansluiting
Daaronder zit een "oude" AT voeding aansluiting
En daar weer onder zit een slot 1 conector voor P2 of P3
Naast de voeding aansluiting zit de printer poort connector die met een kabeltje naar de achterkant van de pc ging.
Daar weer naast zitten com 1 en com 2
Onderaan de witte sloten zitten van boven naar onder Floppy controller connect, IDE1 en IDE2 connector.

Verder moet je ff tussen de 2 linker witte pci sloten kijken. Daar staat het type nummer van het MOBOtje.

A quick BrownFOX jumps over the lazy dog

• Postman
BIOS id nummer opschrijven en dan opzoeken op Wim's Bios page (www.wimsbios.com).

Oh ja, FCC nummer vinden voor oude mobo's is nogal lastig. Staat er soms ook niet op (no-name borden).

[ Voor 42% gewijzigd door Postman op 24-11-2002 21:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
BROWNFOX MENSEN ZOALS JIJ ZIJN ZO VET COOL t enigste wat ietsje vervalt is dat die Floppy Controller Connect 'FDD' erboven heeft staan dus misschien heet het anders???

hoe weet jij dat precies daar het nummer zou staan want dat wilde ik dus net gaan posten...

643E-AT rev:1.2

slaapse

Verwijderd

http://www.liananet.ru/au...b/MB2Jamic643EAT_1706.asp

edit: is dus een Jamicon Pentium-II 643E-AT zo te zien?
http://www.jamicon.com.pl/
verder zoekn met http://www.google.nl/sear...=Jamicon++motherboard&lr= of evt met het nummer ipv motherboard erbij

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 22:12 ]

Verwijderd

Als je goed naar de foto kijkt kun je zien dat er witte letters op zitten :*)

Maar in jou geval heb je een mobo voor je neus, dus net iets makkelijker te zien dan voor de mensen van dit forum ;)

• Postman
Zoals al gezegd door andre_at_home is het een Jamicon 643E-AT. Helaas maken hun geen mobo's (meer), dus hoef je daar niet te gaan kijken voor info. BIOS updates kun je misschien nog op driverguide.com vinden, maar aangezien het een 440LX is kun je toch niet veel met dit bord doen. Gaat maar tot 350MHz namelijk.

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-08 22:14

phizzie

always look on the bright side

ff gegoogled hier!

en kwam tot het volgende:

Russische site.. nasdrovja! ;9

Succes...

aw snap, was dat het alweer?

Verwijderd

hoe denk je dat wij aan (dezelfde) info kwamen... ;)
Eigenlijk ben ik wel een voorstander van om dit door de topicstarter zelf te laten doen ook al vinden wij het vaak leuk en een uitdaging om zoiets te vinden. Dit was echt een eitje... alleen het nummer in Google invullen... Iets voor de mods om scherper op te zijn en aan ons om niet zo snel te reageren... (mea culpa....)......

• staafonline
  • Laatst online: 25-09-2019
maar probeer er nu maar een beter pic bij te vinden
weltrusten :Z :Z :z

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 22:01:
BROWNFOX MENSEN ZOALS JIJ ZIJN ZO VET COOL t enigste wat ietsje vervalt is dat die Floppy Controller Connect 'FDD' erboven heeft staan dus misschien heet het anders???

hoe weet jij dat precies daar het nummer zou staan want dat wilde ik dus net gaan posten...

643E-AT rev:1.2

slaapse
FDD = Floppy Disk Drive

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FlamerX schreef op 24 November 2002 @ 22:10:
Zoals al gezegd door andre_at_home is het een Jamicon 643E-AT. Helaas maken hun geen mobo's (meer), dus hoef je daar niet te gaan kijken voor info. BIOS updates kun je misschien nog op driverguide.com vinden, maar aangezien het een 440LX is kun je toch niet veel met dit bord doen. Gaat maar tot 350MHz namelijk.
:X

350MHz (3.5x100MHz) gaat nou net niet lukken.

Een i440LX ondersteunt 66MHz FSB en trekt vaak tot tussen de 75 en 83MHz

Dat betekent dat je qua P2 tot 333MHz kan, daarboven krijgt de P2 een 100MHz FSB. Wel zou nog een Celeron kunnen, al hangt precies welke af van de BIOS ondersteuning. In het minst gunstige geval zal het enkel tot 300MHz gaan (Covington :r ), maar je kunt allicht uitgaan van Mendocino support (300A tem 533PPGA). Enkele LX planken hebben een BIOS upgrade gehad om met CuMine Cellys tem 766MHz overweg te kunnen, maar reken daar in dit geval zeker niet op.

Offtopic:
Wat doet deze thread in hemelsnaam in OH- dit is toch duidelijk een PMG (PMoederbordenG) vraag |:(

* dion_b is going to kick some mod :9

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
eh PMG?? ja... nou ik zag nergens anders iets waar moederbord bij stond dus kwam ik maar hier voor overigen.

oh ja nu zie ik het... nou ik ben sinds gister nieuw hier dus ik wist nog niet dat MoBo moederbord is.... |:(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 09:52 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> PMG

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

WireDDummy, je krijgt hierbij een non-officiële waarschuwing wegens het niet gebruiken van het edit-knopje, uithalen naar Juicy (die echt wel behulpzaam wilde zijn!), schreeuwende tekst neerleggen (capslock stuk?). Overigens komt telkens "uuhhhhh" gebruiken niet al te bijster intelligent over :/

Wil je aub nogmaals de FAQ Forumgedrag aandachtig doornemen, zoals je eigenlijk tijdens de registratie had moeten doen.. Dan weet je een stuk meer hoe het reilt en zeilt op GoT :)

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 25-11-2002 10:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wie zegt dat ik intelligent over wil komen?? doe jij speciaal intelligent op dit forum omdat je eigenlijk een dombo ben in het echte leven??? schreeuwende teksten omdat ik me beledigd voelde en omdat ik juicy ook een beetje dom vind, omdat jullie zo'n mooie quick reply hebben waar ik gretig gebruik van maakte en hij strafte dat af...

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:53

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 21:08:
Wie zegt dat ik intelligent over wil komen?? doe jij speciaal intelligent op dit forum omdat je eigenlijk een dombo ben in het echte leven??? schreeuwende teksten omdat ik me beledigd voelde en omdat ik juicy ook een beetje dom vind, omdat jullie zo'n mooie quick reply hebben waar ik gretig gebruik van maakte en hij strafte dat af...
Ik ben bang dat je nu een officiele waarschuwing te pakken hebt, op GoT is nou eenmaal een 'basis ervaring' vereist en als je dat niet bevat.. tja dan kan je misschien beter naar www.beginnersweb.nl gaan.

Twitter

• Exigence
  • Laatst online: 15:56

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 21:40:
MoBo frontal

[afbeelding]

[afbeelding]

Het mobo lijkt me een vroege ATX gezien er de oude AT stekkers er OOK op zitten. Het cpu slot weet ik eigenlijk niet, zit wel PCI en derglijke op. Eh, de onderste foto is een grote DIN stekker voor Keyboards.

Verwijderd

Topicstarter
nou zoals iedereen wel weet zijn er hier veel meer mensen met ervaring en kennis doe je op door te praten met mensen die veel weten en ervaring doe je op door te werken met wat je leert en daarvoor ben ik hier. ik denk niet dat ik zo snel zoveel informatie had gekregen als ik dit op een beginnersforumpje had gevraagd.

ik wil iedereen bij deze heeel erg bedanken voor alle razendsnelle hulp.
Ik had het natuurlijk heel graag zelf allemaal willen opzoeken maar ik zit deze week met dossiertoetsweek...
als ik meer tijd heb ga ik natuurlijk die links achterna die hierbovenin ergens staan en dan komt het allemaal op mij neer.
nogmaals VEEL DANK :)

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie misschien of er ergens informatie te vinden is over de Jamicon 643E-AT in het Engels of Nederlands???
ik kan namelijk geen Pools

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08 15:40

Youk

Volvo For Life

Venkeroz schreef op 24 november 2002 @ 21:54:
ziet er leuk uit, waarschijnlijk PII of PIII (hoewel het wel raar is dat op een PII of PIII nog een DIN ding zit :? het zal dus wel PII zijn)
kan wel degelijk PIII zijn, mijn eerste PII was een ATX only board, en later heb ik ergens een PIII bordje op de kop getikt dat AT en ATX ondersteunde (zoals dit ongeveer), omwille van case-compatibiliteit met AT zit er idd enkel een DIN op voor het keyboard

Volvo Classic Club Belgium

• RetepV
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

Is naar mijn mening ook een oud AT moederbord met een Intel 440FX of 440LX chipset. Maximaal 66MHz dus, en dus oude Celerons en PII tot en met 350MHz (maar die is ook met 100MHz FSB gemaakt, let dus op).

Macbook Pro

• RetepV
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

Haha, lol, het juiste antwoord er al, en ik had gelijk, het is een 440LX chipset mobo :)

edit:

Sjongejonge, wat heb ik vandaag? Ik heb over de helft van de messages heen zitten lezen ofzo. Zit ik nog stom te antwoorden ook, terwijl het antwoord al gegeven is |:(. Laat maar, ik dacht even mijn kennis van oude PC zooi te kunnen spuien (8>.

[ Voor 61% gewijzigd door RetepV op 26-11-2002 17:36 ]

Macbook Pro

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
BrEeZeR schreef op 25 November 2002 @ 21:22:
[...]

Ik ben bang dat je nu een officiele waarschuwing te pakken hebt, op GoT is nou eenmaal een 'basis ervaring' vereist en als je dat niet bevat.. tja dan kan je misschien beter naar www.beginnersweb.nl gaan.
blijkbaar weet hij nog niet dat users met rode letters (zie zijkant) modjes zijn 8)7

• RammY
  • Laatst online: 11-08 21:35

RammY

Dát!

-bolio- schreef op 24 november 2002 @ 21:51:
Aangezien dit nog een AT moederbord is met ISA slot en al denk ik dat dit een slot1 moederbord is voor 66Mhz fsb (de oudere Pentium 2's en Celerons)
Ik denk nog wel wat ouder... Op dit mobo zitten aansluitingen voor ATX en AT voeding dus denk ik dat dit nog wel wat ouder kan zijn. (mn chaintec mobootje met een p200 mmx heb dat ook) :X
O-) solly had ff niet in de gaten dat er een slot 1/2 voetje opzat

[ Voor 10% gewijzigd door RammY op 26-11-2002 18:02 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:29:
Weten jullie misschien of er ergens informatie te vinden is over de Jamicon 643E-AT in het Engels of Nederlands???
ik kan namelijk geen Pools
http://www.google.com
[google=Jamicon 643E-AT manual]

Als het daar niet te vinden is, hebben wij het ws ook niet ;)

En zoals mensen voor mij al zeiden, GoT heet Gathering of Tweakers. Voor Tweakers dus; mensen met een basiservaring, die het verschil tussen een Ps/2 muispoort een een DIN5 poort weten, en een slot1 kunnen herkennen, of een AT voedingsstekker herkennen. :) Dan kan je beter moven naar http://www.beginnersweb.nl

Oh ja, hou je een beetje in w.b. je gedrag, je bent wel erg brutaal tegenover sommigen hier. En gebruik de editknop :)

[ Voor 38% gewijzigd door P.B. op 26-11-2002 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Man ik mag hier toch best wel rondhangen...tering
zeggen ze dat ik brutaal ben, nou jij bent al de tweede die me vraagt op te rotten is dat niet brutaal dan?
ik het is nou ook niet zo dat ik een n00by ben.......weet jij alles? nee? ik ook niet DUH.
anders zat ik hier mijn tijd te verdoen.
Ik ben meer een webdesigner, HTML etc. ik mag me dan toch nog wel verdiepen in andere gebieden?

nou fantastisch dat beginnersweb.nl......
gaan ze me vertellen over nettiquete en hoe het forum werkt...
ja daar heb ik wat aan....

vraagje: is 1 van jullie ooit begonnen op beginnersweb.nl???

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:27 ]

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 19:25:
Man ik mag hier toch best wel rondhangen...tering
zeggen ze dat ik brutaal ben, nou jij bent al de tweede die me vraagt op te rotten is dat niet brutaal dan?
ik het is nou ook niet zo dat ik een n00by ben.......weet jij alles? nee? ik ook niet DUH.
anders zat ik hier mijn tijd te verdoen.
Ik ben meer een webdesigner, HTML etc. ik mag me dan toch nog wel verdiepen in andere gebieden?
Ik zeg ook niet dat je hier niet welkom bent hoor, maar dat je voor dit soort vragen even http://www.beginnersweb.nl of het C!T forum kan bezoeken. Het staat je volledig vrij om de Devschuur te gebruiken :) Maar dit soort vragen dus niet :)

Verder wil ik hier niet op in gaan;

Verwijderd

Topicstarter
jezus dat sommige van jullie dit geen goede vraag vinden NOU EN ga dan lekker een andere vraag beantwoorden maar ga niet deze thread vervuilen, SPAMMERS!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 21:12

bonzz.netninja

Niente baffi

jezus red jezus red ?

maar had je nou al gewoon het serie nummer wat er echt ergens op staat in google gepropt?

[ Voor 69% gewijzigd door bonzz.netninja op 26-11-2002 19:41 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
nu is het gewoon een onzin thread geworden.....terwijl de mensen in het begin wel heel aardig waren en me echt goed geholpen hebben....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 19:30:
jezus dat sommige van jullie dit geen goede vraag vinden NOU EN ga dan lekker een andere vraag beantwoorden maar ga niet deze thread vervuilen, SPAMMERS!
[off-topic]
Rustig... denk aan je hart :P
Als we hier allemaal op elkaar gaan lopen schelden dan blijft er weinig over van dit prachtige forum...
[/off-topic]

Verwijderd

Topicstarter
misschien is het tijd dat mods deze thread locken of kan ik dat zelf doen hmmmmm ff kijken

nope jammer...

en jullie kunnen wel allemaal blijven zeiken maar ik ken genoeg mensen die hier helemaal geen ervaring hebben in tweaken...nog minder dan ik

zoals Prenobe (Duncan) die bij mij in de klas zit en heel erg nerd is en het om een of andere reden leuk vind om te zorgen dat ik niet meer op tweakers.net kan.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:48 ]

Verwijderd

Echt grappig ben jij, loopt hier amper 2 dagen rond en loopt tegen iedereen te schelden, including modjes (weet jij eigenlijk wel wat dat zijn). o en kom nou niet met die "wie denk jij wel niet dat je bent" shit je hebt jezelf al belachelijk genoeg gemaakt

edit: Die "heele erge nerd" is hier een stuk meer gewaardeerd dan jij |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 19:53 ]

• Abbadon
  • Laatst online: 16-08 23:05
WireDDummy, bij deze heb je een OW, en als je je nog één keer misdraagt (dat is als het _mij_ niet bevalt) flikker ik je van dit forum af! Blijkbaar luister je alleen naar zulke taal, dus een gewaarschuwd jongetje telt voor twee! Oh, en dit topic gaat dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.