Nfs Porsche

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 08:22
Ik heb nfs porsche op mijn systeem geinstalled. Nu heb ik windows er opnieuw opgezet en nfs porsche loopt nu ineens in het spel vast (dit kan na 5 minuten zijn maar ook naar een half uur). Met andere spellen heb ik niets geen problemen en voorheen ook nooit. Waar kan dit aan liggen, moet ik een of andere optie uitzetten, bij de videokaart opties of iets dergelijks???

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeer (indien nodig) DirectX 7.0a en de recentste drivers voor je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor pc heb je eigelijk (cpu/video/enz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:02

Entity

9000rpm

Is het toevallig Win Me? Daar had ik het namelijk ook. Zit nu weer op win98 en daar loopt'ie praktisch nooit vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 08:22
ka7+athlon 600@700
asus 6600 del. 5.16 drivers van asus
heb tevens directx 7.0a opnieuw geinstalleerd maar helpt ook niets.

Ik draai win98 SE

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Options/Graphics/Advanced Settings dialog:
- Switch off lens flare
- Switch headlights to vertex

Succes. :)

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 12:48

ijzer7

FORE!!!

Hey luitjes,

Ik probeer net ook NFS 5 eens te spelen, maar vlak na het menu hangt mijn pc, en niet zo'n beetje ook! Ik heb een geforce 2 mx (hercules, niet o-clocked) en een athlon 900 op een KA7 mobo draaien?

Wat doe ik fout?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Verwijderd

Ik speel nog wel eens NFS 4 High Stakes. En ook ik heb een Geforce 2 MX (Asus). Win98 se en AMD Athlon 800 en van alles de nieuwste drivers. misschien is het deze combinatie die het 'm doet of zo. Er schijnen meer mensen last van te hebben.
Soms loopt ie idd na 5 minuten vast.. soms na 1 uur.. ik snap het niet meer :'(

Verwijderd

VivaAtloni,

wat je in ieder geval moet/kan doen, is de Detonator 6.47 of 6.31 drivers downen en installeren. Zorgt sowieso voor een leuke performance boost, als die het dan nog niet doet, post dan maar weer een berichtje :)
Pagina: 1