24x sf175s + gw5000-dt op oost
Is het toevallig Win Me? Daar had ik het namelijk ook. Zit nu weer op win98 en daar loopt'ie praktisch nooit vast...
ka7+athlon 600@700
asus 6600 del. 5.16 drivers van asus
heb tevens directx 7.0a opnieuw geinstalleerd maar helpt ook niets.
Ik draai win98 SE
asus 6600 del. 5.16 drivers van asus
heb tevens directx 7.0a opnieuw geinstalleerd maar helpt ook niets.
Ik draai win98 SE
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Verwijderd
Options/Graphics/Advanced Settings dialog:
- Switch off lens flare
- Switch headlights to vertex
Succes.
- Switch off lens flare
- Switch headlights to vertex
Succes.
Hey luitjes,
Ik probeer net ook NFS 5 eens te spelen, maar vlak na het menu hangt mijn pc, en niet zo'n beetje ook! Ik heb een geforce 2 mx (hercules, niet o-clocked) en een athlon 900 op een KA7 mobo draaien?
Wat doe ik fout?
Ik probeer net ook NFS 5 eens te spelen, maar vlak na het menu hangt mijn pc, en niet zo'n beetje ook! Ik heb een geforce 2 mx (hercules, niet o-clocked) en een athlon 900 op een KA7 mobo draaien?
Wat doe ik fout?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Ik speel nog wel eens NFS 4 High Stakes. En ook ik heb een Geforce 2 MX (Asus). Win98 se en AMD Athlon 800 en van alles de nieuwste drivers. misschien is het deze combinatie die het 'm doet of zo. Er schijnen meer mensen last van te hebben.
Soms loopt ie idd na 5 minuten vast.. soms na 1 uur.. ik snap het niet meer
Soms loopt ie idd na 5 minuten vast.. soms na 1 uur.. ik snap het niet meer
Verwijderd
VivaAtloni,
wat je in ieder geval moet/kan doen, is de Detonator 6.47 of 6.31 drivers downen en installeren. Zorgt sowieso voor een leuke performance boost, als die het dan nog niet doet, post dan maar weer een berichtje
wat je in ieder geval moet/kan doen, is de Detonator 6.47 of 6.31 drivers downen en installeren. Zorgt sowieso voor een leuke performance boost, als die het dan nog niet doet, post dan maar weer een berichtje
Pagina: 1