Monitor kapot door drivers?

Pagina: 1
Acties:

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Topicstarter
Hoi, ik heb een heel vaag rot probleem waar ik zelf niet uitkom.

Ik heb een geforce 4 ti4400 en driver 40.72.

Ik zat nu te kloten met men tv out en een minuut later ofzo wilde ik naar t menu nview gaan en ineens begint men monitor te flippen en hangt op een geflipt beeld waar niets uit te halen valt.
Ik begin iets te ruiken en jawel hoor, brandlucht ;(. Ik snel alles uitgezet. Monitor losgekoppelt. 1 keer geprobeerd om opnieuw aan te sluiten. Deed niets. Dus ik dacht dies kapot. Ikke balen. Toen andere monitor gepakt van 2e comp en aangesloten.
Ik zit weer in Windows 2k en ga weer naar de optie nview.. big mistake schijnbaar.. want men andere monitor begint weer te flippen en hangt weer op tzelfde beeld waar niets uit te halen valt...
Ik helemaal over de zeik.. maar rook geen brandlucht.. dus opnieuw opgestart.. alles ging nog goed, totdat de windowsbeelden komen. Die waren dus helemaal fucked up. Ik in veilige modus opgestart.. drivers gedelete.. 30.82 geinstald.. en nu werkt alles weer goed op men oude monitor.. maar zit nu wel met een doorgefikte 17' monitor...

zou dit echt aan de drivers kunnen liggen of waar moet ik het probleem zoeken :?:?

kbaal zo ontzettend ;(..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 22:19
hele foute refreshrate gebruikt misschien :?
Hoewel dat normaal gesproken beveiligd is bij een monitor.
Wat voor monitor is het?

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je drivers geïnstalleerd voor je monitor?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Topicstarter
Het is geen merk monitor.
Acana Monitor 17S 17"/0 .27 Mm, 1280X1024 @60Hz
dat is wat ik kon vinden op google..
Had het ooit gekocht bij een standaard computer bij de makro..

Zaten ook geen drivers bij de monitor, dus gewoon standaar windows drivers

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En weet j emisschien ook op welke resolutie en refreshrate de monitor stond ingesteld met de 40.72 drivers? Want daar zit waarschijnlijk het probleem.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Topicstarter
resolutie stond op 1024 - 786 en 75 mhz d8 ik. maar dan fikt ie toch niet door... ;(

Verwijderd

Ik dacht dat alle monitoren van de laatste 5 jaar toch wel beveiligd waren tegen rare signalen die van de videokaart komen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Topicstarter
Mja, dat dacht ik ook. Nu geeft ie totaal geen signaal meer. Dus kan wel bij het vuil.. want geloof echt niet meer dat ie gemaakt kan worden.. en ik heb geen geld om nieuwe te kopen :'(

Verwijderd

Het lijkt erop dat ik het zelfde probleem heb..... Krijg mijn monitor ook niet meer aan de praat na dat ik de 40.72 drivers had geinstaleerd......

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Topicstarter
Ik snap der echt niets van... monitor doet het ook niet op een andere comp. ik vind dit erg vaag en als dit gewoon een driver probleem is vind ik het zeer schandalig. :(

Verwijderd

Het lijkt wel of er stroom op je vga heeft gestaan....................

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 14:49
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 19:58:
Het lijkt wel of er stroom op je vga heeft gestaan....................
zomaar opeens met het meeinstalleren van drivers, en toen ie deinstalde niet meer? lijkt me sterk!

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 08:16
martinho schreef op 24 november 2002 @ 21:03:
resolutie stond op 1024 - 786 en 75 mhz d8 ik. maar dan fikt ie toch niet door... ;(
Als je hem op 75 MHz had staan dan zal deze zeker kapot zijn ... Als je 75 Hz bedoelt dan lijkt me dat geen enkel probleem. Daar zal je monitor niet van doorfikken.

Kijk eens naar de specs van je monitor, misschien was het max 1024x768 op 70 Hz en was de monitor niet echt beveiligd tegen hogere refreshrates.

-

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Topicstarter
Ik heb nu een andere monitor, maar als ik erboven hang, "stinkt" ie. Ik weet niet of dat normaal is maar helemaal gezond lijkt me dat niet.. weet iemand hoe dat kan komen?

Pagina: 1