Toon posts:

Wanneer GeForce MX Halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een Geforce MX kopen, maar de prijzen zijn stabiel de laatste tijd, het is mogelijk dat ze opeens zomaar gaan dalen, bijvoorbeeld tijdens de feestdagen kerts enzo.

Weet iemand wanneer het beste is om die videokaart te halen of maakt het niets uit, zodat ik hem nu kan gaan halen.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 06:49
Met kerst gebeuren er vaker leuke dingen qua prijs. En verder komt begin volgend jaar nvidia met haar nieuwe chip uit meen ik, en dat brengt altijd heftige prijsdalingen wet zich mee.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

je kunt het ook gewoon nu kopen en genieten :)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39

ken

zo kan je eeuwen blijven wachten

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Je had hem een paar maanden gelden moeten kopen toen waren ze goedkoper ivm de dollar koers. Net als ik, die van mij is alleen maar duurder geworden na dat ik hem gekocht had.
By the way als je hem nu koopt heb je geen zorgen meer over wanneer je die kut kaart nu zal kopen c.q. wanneer gaat de prijs nu omlaag. Nou ik kan je zeggen als jij die kaart hebt gekocht gaat de prijs omlaag en dan baal je als een stekker. Daarmee moet je leren leven. En soms heb je wel geluk en gaat ie niet verder omlaag maar dat gebeurd bijna nooit.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 13:42
HCC-dagen, misschien :?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

KOOP EEN ATI RADEON !

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34

BNX

Prijzen van 3D kaarten zullen zelden stijgen zoals DIMM-etjes dat wel eens doen.

Mijn Asus TNT2 Ultra TVR kostte mij ruime een jaar geleden 599,00, en hij is nog steeds te koop voor +/- 450 piek...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Pagina: 1