Paradigit

Pagina: 1
Acties:

• error33
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:13

error33

Klungelsmurf bestaat nog

Topicstarter
Beste lezers,

Wie kan mij wat meer vertellen over laptops van paradigit. Welk merk of merken zitten hier in ??

Thanx

macOS 26.2

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
hmm.. zelf uitzoeken is te ingewikkeld voor je? vraag het aan ze, ik bedoel, gasten van paradigit zijn niet stom ofzo

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eeuh, op paradigit.nl staat precies wat erin zit. Met de search (omega) zijn er vast ook wel wat 'ervaring' topics te vinden.

Hier kunnen wij trouwens ook heel erg weinig mee, in een laptop van Paradigit uit '94 zitten niet dezelfde componenten uit die van nu.

[ Voor 20% gewijzigd door Laurent op 24-11-2002 20:34 ]

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
ik heb voor een tijdje terug nog een test gelezen van hun laptops, waar ze als beste uit de test kwamen (prijs/kwaliteit) alleen zat er geen infra rood op geloof ik, maar misschien nu wel.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 19:01

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

juanp schreef op 25 november 2002 @ 00:05:
ik heb voor een tijdje terug nog een test gelezen van hun laptops, waar ze als beste uit de test kwamen (prijs/kwaliteit) alleen zat er geen infra rood op geloof ik, maar misschien nu wel.
mjah... ze zijn wel duur...

Specs

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:10

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

dubbeltje, eerste rij ..

Je betaalt gewoon voor wat je krijgt. Dus, als je een goedkope wilt, krijg je een goedkope. Als je een dure koopt, krijg je een dure. Bij Dell verkopen ze goeie en redelijk goedkope, en de Sony's zijn compleet maar ontberen een fatsoenlijke videokaart én een fatsoenlijke accu.
Alle merken hebben hun voordelen, maar uiteindelijk kopen al die leveranciers barebones in taiwan (oid) in en zetten daar de laatste onderdelen bij in.. (lees de Computer Techniek van 2 maanden geleden ofzo er even op na)

I have usernames older than you.

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05

DrDrax

Bacdafucup

Het zijn officeel Mitac laptops
Http://www.mitac.com

[ Voor 27% gewijzigd door DrDrax op 25-11-2002 09:12 ]

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

Pagina: 1