Hercules Radeon 9700 pro Tv-out

Pagina: 1
Acties:

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 14:55

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Topicstarter
ik heb dus net een Hercules Radeon 9700 Pro gekocht op de HCC doet het goed maar zodra ik de tv out gebruik en me beeld kloon op me tv en ik start een film
krijg ik de film op mijn monitor wel te zien maar op de tv niet dus op de tv zie ik mijn desktop enzo maar geen film maakt niet uit welke player ik gebruik ik zie de player zelf maar waar de film hoort te zijn heb ik zwart beeld
(ik gebruik deze driver "wxp-w2k-radeon-6-13-10-6200-efg.exe" en bij version info staat catalyst version 02.4
(ben nogal nieuw bij ati vandaar)
weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Bij voorbaat dank

(p.s ik heb al de search beruikt en bij hercules zelf gezocht maar niks gevonden)

Verwijderd

Zoek eens naar overlay functies in je instellingen.

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Topicstarter
he bedankt ik moest theater mode inschakelen

• geforce666

geforce666

a.k.a Jan (nl)

Topicstarter
he ik krijg nu wel beeld maar de ondertiteling die ik eronder zet met micro dvd player krijg ik nu niet te zien
en als ik micro dvd weer klein zet is de film op mijn monitor wel klein maar op mijn tv niet daar staat hij nog full screen
nog tips

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Heb dezelfde problemen gehad met micro dvd en m'n Gigabyte Maya II kaart en heb het probleem als volgt opgelost.

Wanneer je de theater mode inschakeld dan geeft ie op je tv altijd vol beeld al heb je micro dvd geminimaliseerd. De ondertiteling wordt echter niet meer op je tv weergegeven. Om de ondertiteling weer te geven heb ik DivXG400 (http://www.divx-digest.com/software/g400_filter.html) geinstalleerd. Wanneer je met micro dvd de film afspeelt, dan open je de DivXG400 app en geef je onder het tabblad subtitels aan welke ondertiteling je wilt gebruiken. De subtitle optie van Micro DVD kan je dan gewoon uitzetten.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

even een oude koe uit de sloot halen.

ik heb idem videokaart als in topic title, ik heb de S-video uit op de S-video-in op mijn TV aangesloten (TV is een nieuwe JVC D.I.S.T. interiart)

echter, ik zie niks op mijn Tv, mijn radeon ziet wel een TV denk ik (ik kan deze aanzetten in de advanced settings) maar zie geen tv.

ik draai omega drivers 2.5.0.4.

iemand een id?

Bears and Bulls

Pagina: 1