XP tbred werkt niet op ECS k7s6a

Pagina: 1
Acties:

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
Ik heb een Tbred 1800+ gekocht ter vervanging van m'n palomino, zodat ik een beetje hoger kan clocken waarschijnlijk. Maar ik krijg hem niet overgeclocked niet aan de gang! M'n pc blijft herstarten lijkt het wel, m'n cdrom drives starten altijd ff dat hoor je en nu blijven ze dat steeds doen met tussenpauzes van enkele seconden. Ik begrijp er niets van. Ik heb oude 1800+ al verkocht. Een TB 1 ghz heb ik hier liggen die doet het prima. Ik heb nieuwste bios, en ik heb ook nog oudere geprobeerd. Volgens de site www.ecs.com.tw ondersteund het bord de tbred gewoon. Ze geven hem aan als een 0,13 processor. (micron was dat toch?)

Ik wordt echt gek ik heb ook nieuwe videokaart enzo op HCC gekocht maar ik kan hem niet eens gebruiken. Ik heb ook met potlood de L3 brug laatste nog verbonden ook dat helpt niet. Bios heb ik ook gereset, en ook processor bij andere zaak gekocht, en ander terug gebracht. Hij blijft het niet doen! :( Iemand idee wat het kan zijn>> Er moeten hier toch mensen zijn met hetzelfde bordje??? Een palomino 1800+ doet het duz wel goed. O ja, ik heb nog zo'n bordje thuis en die doet precies hetzelfde. :'( :'( :'( ik wil zo graag weer op de PC :(

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

xp kon je toch beter niet met een potlood doen :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• pierre-oord
chucky666 schreef op 24 November 2002 @ 19:41:
xp kon je toch beter niet met een potlood doen :?
Die L3 brug zou daarmee wel moeten werken. Ik dacht dat dit alleen van toepassing is op de L1 bruggen. Enne, een processor die ik misschien wil teruggeven als die het niet doet straks ga ik niet met zilver spul doen ;)

Iemand die iets weet ik wil hem zo graag aan de gang hebben!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Potlood werkt/geleidt toch niet op het bruine/groene materiaal? Het is dus niet alleen van toepassing op de L1 bruggen.

• pierre-oord
Ik heb een L3 brug verbonden netzoals die L1 bruggen maar met potlood. Maar volgens specs elitegroup hoef ik dit soort gedoe niet te doen. Is er iets anders waardoor dit bord problemen heeft met deze processor??

• pierre-oord
SCHOP KICK ;)

Pagina: 1