Ik heb een Tbred 1800+ gekocht ter vervanging van m'n palomino, zodat ik een beetje hoger kan clocken waarschijnlijk. Maar ik krijg hem niet overgeclocked niet aan de gang! M'n pc blijft herstarten lijkt het wel, m'n cdrom drives starten altijd ff dat hoor je en nu blijven ze dat steeds doen met tussenpauzes van enkele seconden. Ik begrijp er niets van. Ik heb oude 1800+ al verkocht. Een TB 1 ghz heb ik hier liggen die doet het prima. Ik heb nieuwste bios, en ik heb ook nog oudere geprobeerd. Volgens de site www.ecs.com.tw ondersteund het bord de tbred gewoon. Ze geven hem aan als een 0,13 processor. (micron was dat toch?)
Ik wordt echt gek ik heb ook nieuwe videokaart enzo op HCC gekocht maar ik kan hem niet eens gebruiken. Ik heb ook met potlood de L3 brug laatste nog verbonden ook dat helpt niet. Bios heb ik ook gereset, en ook processor bij andere zaak gekocht, en ander terug gebracht. Hij blijft het niet doen!
Iemand idee wat het kan zijn>> Er moeten hier toch mensen zijn met hetzelfde bordje??? Een palomino 1800+ doet het duz wel goed. O ja, ik heb nog zo'n bordje thuis en die doet precies hetzelfde.
ik wil zo graag weer op de PC
Ik wordt echt gek ik heb ook nieuwe videokaart enzo op HCC gekocht maar ik kan hem niet eens gebruiken. Ik heb ook met potlood de L3 brug laatste nog verbonden ook dat helpt niet. Bios heb ik ook gereset, en ook processor bij andere zaak gekocht, en ander terug gebracht. Hij blijft het niet doen!
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)