Toon posts:

DVD Speler op TV aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een JVC breedbeeld TV gekocht (AV24WT5S) en een JVC home cinema set met 5 sateliet boxen en een subwoover, nu kan ik dvd afspelen met dolby surround etc.. alleen nu wil ik ook dat het tv geluid over de boxen gaat en dit wil niet lukken, natuurlijk zit er een handleiding bij zowel de dvd speler als de tv, maar echt wijs kan ik er niet uit worden..

specs:
JVC TV: AV24WT5S
JVC Home Cinema: TH-A30R

Er zitten hier vast mensen die zoiets vaak genoeg hebben gedaan, ik ben totaal newbie hierin, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Verwijderd

scart gebruiken?? mn dvd speler gooit er dan gewoon geluid overheen. ook mp3z :)

Verwijderd

ik heb DVD met s-video aan de tv en de audio naar de versterker

tv-geluid over de speakers heb ik of via de koptelefoonuitgang TV -> AUX-in versterker of via Video-line-out (kabelsignaal) -> AUX-in

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Via de scart kabel stuurt de dvd speler gewoon geluid mee. Dus kan je gewoon via je tv het dvd geluid krijgen.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Scarp schreef op 24 november 2002 @ 19:49:
Via de scart kabel stuurt de dvd speler gewoon geluid mee. Dus kan je gewoon via je tv het dvd geluid krijgen.
ja maar hij wil het dus gewoon andersom :)
van tv naar dvd ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
tv geluid over de boxen. Oftewel een tulp stekker van je tv naar je versterker. Erg moeilijk :)

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb het opgelost, had maar even de buurman hulp gevraagd, hij gaf me een kabel, met aan de ene kant een scart aansluiting en aan de andere kant 2 keer een tulpstekker die heb ik in de aux in van de dvd gedaan en de scart(gedeelte) in de tv geprikt en nu doet die het :)
Pagina: 1