Makkelijkste baas ever...

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-01 14:59
naar aanleiding van Moeilijkste baas ever...
Ik wil wel eens weten welke eindbazen je eigenlijk te makkelijk vond.
Dat je het idee had van "wtf? dat was t? :/"

Ik had dat bij RTCW op normal. die gast was gewoon te makkelijk, beetje cirkel strafen en switchen tussen je minigun en tesla.. zolang je blijft bewegen mist alles jou.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Hahn
  • Nu online
Ik vind niet dat dit erg veel zin heeft. Dit topic is er alleen maar omdat er een 'Moeilijkste baas ever...' topic is. En een moeilijke baas onthoud je eerder dan een makkelijke ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

ik ben het wel een beetje met marco eens, een makkelijke baas blijft je niet zo makkelijk bijstaan ;)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01 15:50

star-saber

Ryzen

ok kweet er 1
de eindbaas van super mario land voor de GB
was heel simpel

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 24 November 2002 @ 18:57:
naar aanleiding van Moeilijkste baas ever...
Ik wil wel eens weten welke eindbazen je eigenlijk te makkelijk vond.
Dat je het idee had van "wtf? dat was t? :/"

Ik had dat bij RTCW op normal. die gast was gewoon te makkelijk, beetje cirkel strafen en switchen tussen je minigun en tesla.. zolang je blijft bewegen mist alles jou.
Ik vond die supersoldier toch wel moeilijker.

• LordMithril
  • Laatst online: 12-01 14:59
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 19:07:
[...]

Ik vond die supersoldier toch wel moeilijker.
zodra je die doorhad was die ook erg makkelijk ;)
die dikke was t lastigst.. maar daar gaat de andere topic over :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Alle eindbazen van nolf2 op medium vond ik toch wel erg makkelijk

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

De eindbazen bij space invaders op je nokia die zijn makkelijk!!!! en van mario op de gameboy ook!!! ik kan me ook nog herinneren dat de eindbazen van double dragon op de nes heel simpel waren!!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Afbeeldingslocatie: http://www.fut.es/~bzr/pce/img4.gif

Deze is makkelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.classicgaming.com/tmk/images/ss/ss_smw_bowser.gif

Dit is ook een eitje.

Dracula is ook een eitje in Super CastleVania 4.

Hier, nog zo'n mietje. :+

Afbeeldingslocatie: http://www.emuitalia.com/teciafantasy/FF7sito/Image/Emerald%20Weapon.gif

[ Voor 4% gewijzigd door GZ op 24-11-2002 19:57 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-01 06:32
Mortal Kombat I & II eindbazen waren echt supersimpel !, daarna ben ik ermee opgehouden.
(heen en terug springen als ik me niet vergis)

edit:typo

[ Voor 7% gewijzigd door Mitch op 24-11-2002 19:59 ]

Verwijderd

Ganon in zelda voor de CDI, je hoefde alleen een boek tegen hem aan te gooien en je had hem verslagen.

• Saekerhett
  • Laatst online: 11:37
Ik vond Heinrich van RTCW niet moeilijk, gewoon rondom hem heen lopen, in de cirkel blijven, en je geweer leegpompen.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Ach ja, Emerald Weapon is echt een watje. Zeker z'n Aire Tam Storm, dat is nog eens een zielige vertoning :)

Verwijderd

Devil N schreef op 24 November 2002 @ 20:17:
[...]

Ach ja, Emerald Weapon is echt een watje. Zeker z'n Aire Tam Storm, dat is nog eens een zielige vertoning :)
Denk niet dat je hem kan verslaan zonder knights of the round ;)

• Creepy
  • Laatst online: 12-01 22:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Yu Yevon in FFX. Je eigen party kan niet dood (iedereen heeft ineens auto-life), en hij kan uiteraard wel dood ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Devil N
Creepy schreef op 24 november 2002 @ 20:49:
Yu Yevon in FFX. Je eigen party kan niet dood (iedereen heeft ineens auto-life), en hij kan uiteraard wel dood ;)
Owja, die was ik helemaal vergeten. Dat is echt een flater. Best wel jammer, ik had ietsje meer tegenstand verwacht.

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-01 10:11

TrekDr0p

QR niet scannen

eind bazen van Space impact op juh NOKIA :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 20:09:
Ganon in zelda voor de CDI, je hoefde alleen een boek tegen hem aan te gooien en je had hem verslagen.
ROFL!!!
Maargoed Zelda op de CDI was dan ook niet van Nintendo en het zoog voor de rest ook helemaal :)

Verwijderd

De eindbaas van half-life! Deze vond ik niet moeilijk, zelf te makelijk. Of zou het geluk heten :P

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Die eindbaas van Jedi Knight II. Gooi met je saber naar een paal. Flikkert op zijn kop. d00d.

Ik vond dat vrouwtje stukken moeilijker.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

Fed-Ex

Hakuna Matata

Opposing force eindbaas ook vrij simpel achterin zit een healingpond (of hoe zo'n ding ook maar heet) en dat figuur ademt zo nu en dan alleen wat slechte adem uit en slaan als een maniak in het rond. Ik had al mijn wapens vol zitten kwam er weg en alleen me RPG en Nades van me mp5 waren op nou das fun :/ bleg.

Oh jah de eindbaas van Virtua Cop 2 ook te simpel als je een beetje vlug met de muis bent is die makkelijk :D

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Dat was idd een hele makkelijke. Ik heb dat spel wel paar keer uitgespeeld en dan echt alles gehaald incl alle geheimen en special levels....

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

Willybubba schreef op 25 november 2002 @ 09:47:
Die eindbaas van Jedi Knight II. Gooi met je saber naar een paal. Flikkert op zijn kop. d00d.

Ik vond dat vrouwtje stukken moeilijker.
Klopt, ook zonder die pilaar was hij te makkelijk :P

Overigens vond ik de eindbazen van Lufia(2) op de SNES ook veels te makkeljik.

• GTOfire
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

willy en forau, op welke difficulty speelden jullie dan? Ik speelde op Jedi Master en Desann was toch wel een van de moeilijkere bazen die ik heb verslagen. Dat vrouwtje ging nog wel, dat was puur lichtzwaaien. Maar tegen Desann was bijna niet te doen. Als Desann je pullt is force level 3 niet genoeg om dat tegen te gaan (ja, ook als je stilstaat, naar em kijkt en niks doet)
Typisch scenario: ik kom eraan, ik sta op 10 meter afstand. Ik word gepullt, lig 20 meter verder op de grond. Ik word gefrituurd en er hangt een lichtzwaard dreigend boven mijn hoofd te roteren die zachtjes in mijn oor fluisterd dat ik maar beter kan blijven liggen, kan ik niet. Sta op, bam, lichtzwaard snijdt me in 1 keer doormidden.

Dat gaat dus echt ELKE keer zo en er is GEEN counter op. Als ie je pullt kan je daar niks aan doen, je zwaard ben je ff kwijt en je ligt. Lightning op hem staat ie ff van te springen maar dan is je force op en gebeurt het geintje van voor af aan. Force Heal was niet snel genoeg. Je lightsaber pak je pas terug van de grond als je opstaat. Dus zijn lichtzwaard dat ie terwijl je ligt met Force Throw boven je laat zwaaien staat eerst op je in te hakken terwijl je opstaat. heal, wegrennen, nog een keer heal, dood.

Of Force Choke.... (op Master kun je die niet los pushen met Push level 3)

Ik heb em uiteindelijk verslagen met die Force straal. Dan gaat je Force omhoog en kan je counteren. Pull? denk et ook, ik blijf gewoon staan. Force choke? boejuh, ff pushen en HIJ ligt te kijken. Hij choket me, ik push em op de grond, heavy style, speed aan, en toen was ie dood :)

Makkelijkste eindbaas die ik mee heb gemaakt was Red Faction. Met de baddies daarvoor had ik meer moeite, en die waren al simpel. Ik denk alleen dat ik RF op easy speelde, wist het niet zeker. Echt simpel, je komt dr tegen, zij zit in een of ander helikoptertje, raket erop, heli stort neer, staat ze daar met dr raildriver. Beetje heen en weer springen, beetje schieten klaarrrr.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
alle bazen van Grandia II :) eitjes

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 14:00
De eindbaas (Bowser) van Super Mario World2: Yoshi's Island (snes) was nou ook niet echt moeilijk. Gewoon zorgen voor genoeg eieren en een beetje goed mikken. Nouja, Het was wel leuk in die tijd ;)

Verwijderd

Eindbaas van probotector 1 op nes :D :P

Afbeeldingslocatie: http://www.classicgaming.com/shmups/reviews/probotector/snap005.gif

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Alle eindbazen van Super Mario v1.2 voor de TI-83 :+
En de eindbaas val Wolfestein (nee niet RTCW)

[ Voor 3% gewijzigd door Kawaii op 25-11-2002 19:50 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 20:16
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:27:
Eindbaas van probotector 1 op nes :D :P

[afbeelding]
ik ken dat spel als Contra... :?

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

unfor schreef op 25 November 2002 @ 20:13:
[...]

ik ken dat spel als Contra... :?
Ik ken hem als Gryzor :P ;)

In de US heet ie dus Contra, in EU Probotector, de C64 heet Gryzor.

In Japan heet ie ook Contra volgens mij.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

GTOFire, die eindbaas was een eitje, als hij zijn sabre gooit zorg jij dat je je sabre style op strong(oid) hebt staan, en gaat met force speed aan de gang, je springt over zijn sabre heen, en hakt hem een paar slagen, herhalen tot hij ter aarde stort.
Ik had het de eerste keren ook moeilijk, maar hij is niet ondoenbaar.

Verwijderd

Ik had een gewone Super SOldier dood geknived :) : Gewoon bukken en kniven. Maarja op een gegeven moment na 10 minuten kniven had ik er geen zin meer in en heb em maar dood gemaakt met een bazooka. Dit was in RTCW :) .

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
de eindbaas van mario bros 1&3 op de nes waren pas makkelijk. Die van halflife was ook wel errug makkelijk...

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:41
Eindbaas van Diablo. Had van iedereen gehoord dat die heel moeilijk was, maar toen ik hem tegenkwam was ie binnen de kortste keren dood, zonder dat ikzelf veel schade had :)

[removed]

Verwijderd

De baas van Monkey Island 4 was echt te simpel! Gewoon 3x hetzelfde doen als hem! snurk!

Verwijderd

R-Type op de GB
gewoon nix doen werkte al bij sommige bazen :)

• ilyc
  • Laatst online: 13-11-2025
Dracula in Castlevania: Harmony of Dissonance. Zodra je tegen hem moet ben je al zo sterk dat je gewoon niet kan verliezen :)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hm weet niet echt een baas die makkelijk was, wat ik me wel kan herinneren was een vijand in FF7 (ook baas volgens mij), een undead figuur was dat. Moest je alleen een phoenix down tegenaan gooien en dan was ie dood (phoenix down = tot leven wekken, voor de n00bs ;))

ah hij heet Gi Nattak and Soul Fires
FF7 bradygames guide rules :)

[ Voor 12% gewijzigd door Maximize op 26-11-2002 11:15 ]

• BlackMage
  • Laatst online: 08-01 18:28
Final Fantasy 6/3 die kefka flikker. Die is het makkelijkste ever. Had 2 in mijn party die ultima konden (9999 damage) en 1 die ze altijd mimict (gogo) en ik had cyan die healt enz. Die gast had mij maar 1x geraakt met fallen angel.

En ik hoor wel dat Yu Yevon het makkelijkst is maar dat vind ik niet echt een eindbaas. Dat is meer een stukje verhaal waar je niet kan verliezen. Final Aeon is de 'echte' eindbaas en daar kan je dus wel d00d. :P (Final Aeon was nog makkelijker als Kefka maar dat komt omdat ik een beetje te ver was geleveld. wat in andere ff's niet kan, daarom heb ik die niet mee gerekend.)

• Devil N
MaXiMizE schreef op 26 November 2002 @ 11:13:
hm weet niet echt een baas die makkelijk was, wat ik me wel kan herinneren was een vijand in FF7 (ook baas volgens mij), een undead figuur was dat. Moest je alleen een phoenix down tegenaan gooien en dan was ie dood (phoenix down = tot leven wekken, voor de n00bs ;))

ah hij heet Gi Nattak and Soul Fires
FF7 bradygames guide rules :)
Of 1 X-Potion (die je van te voren in Gongaga Village kon vinden). 9999 schade voor hem, dood :)

Verwijderd

Lol, wat te denken van de eindbazen uit Metal Gear, MG2 Solid Snake en MG Solid? Die hadden zo'n simpel gedragspatroon, je moest even kijken wat ie deed, en vervolgens hoefde je niet meer geraakt te worden :+

Eindbaas uit Planscape Torment was ook wel erg gemakkelijk: m'n Intelligence was zo hoog dat ik 'm doodgepraat heb :). (Niet dat het qua vechten veel moeilijker was hoor). Ook de eindbaas van Baldur's Gate was redelijk simpel, gewoon niet bij 'm in de buurt komen door tig van die monsters tussen hem en je party te summonen, en je hebt hem al ;).

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:51

Super_ik

haklust!

eindbaas van eerste deel van Quake I, stelt helemaal aars voor, je hoeft alleen die op 3 knoppe te drukke en die gast is finished

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

mokumouse

LOLstoel User

alle bazen uit mario 1, ff er overheen springen en klaar.
GolbeZeromus schreef op 25 November 2002 @ 20:19:
[...]

Ik ken hem als Gryzor :P ;)

In de US heet ie dus Contra, in EU Probotector, de C64 heet Gryzor.

In Japan heet ie ook Contra volgens mij.
Volgens mij was het verschil tussen contra en probotector ook, dat je in contra met gewoon humans speelde en met probotector met robots. rare gasten die japanners ;)

Blaat...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 18:03

Demo

Probleemschietende Tovenaar

The DenMan schreef op 25 november 2002 @ 11:04:
[...]

Dat was idd een hele makkelijke. Ik heb dat spel wel paar keer uitgespeeld en dan echt alles gehaald incl alle geheimen en special levels....
Als je 'm 2 keer gedaan hebt weet je precies wat ie gaat doen en dan is er niks moeilijks meer aan. :)

En het eind van Max Payne vond ik ook wel heel makkelijk :) Alleen de eerste keer snapte ik niet dat die kabels kapot moesten dus toen ging het fout :X

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Devil N
Super_ik schreef op 26 november 2002 @ 11:38:
eindbaas van eerste deel van Quake I, stelt helemaal aars voor, je hoeft alleen die op 3 knoppe te drukke en die gast is finished
Dat was op Easy moeilijkheidsgraad. Op Medium en hoger moest je 3 keer op die 3 knoppen drukken :)

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:16
BlackMage schreef op 26 november 2002 @ 11:21:
Final Fantasy 6/3 die kefka flikker. Die is het makkelijkste ever. Had 2 in mijn party die ultima konden (9999 damage) en 1 die ze altijd mimict (gogo) en ik had cyan die healt enz. Die gast had mij maar 1x geraakt met fallen angel.

En ik hoor wel dat Yu Yevon het makkelijkst is maar dat vind ik niet echt een eindbaas. Dat is meer een stukje verhaal waar je niet kan verliezen. Final Aeon is de 'echte' eindbaas en daar kan je dus wel d00d. :P (Final Aeon was nog makkelijker als Kefka maar dat komt omdat ik een beetje te ver was geleveld. wat in andere ff's niet kan, daarom heb ik die niet mee gerekend.)
Idd die Kefka is niks tegen Ultima. >:)
FF6 btw.

Omae wa mō shindeiru.

Verwijderd

ik vond bij diablo 2 duriel (normal) wel erg makkelijk, maar goed, dan was ik ook necromacer met 12 necromages en een bloodgolem + IM, dan is het enige wat je nog moest doen wachten, duriel sloeg wel op de bloodgolem die zichzelf weer bijvulde

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:10

Kid Buu

Huh, Pietje?

Tsang Tsung in Mortal Kombat 1 was erg makkelijk

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:05

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
eindgevecht van Baldurs gate was erg makkelijk :)

voor dat je bij die gast kwam kon je vast door een deurtje heen wat clouds spuiten, daardoor was hij op het einde met 1 slag dood :D

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BlackMage
  • Laatst online: 08-01 18:28
BloodKnight schreef op 26 november 2002 @ 12:57:
[...]

FF6 btw.
Ik zei FF3/6 omdat deel 3 en 6 het zelfde zijn :)

• Devil N
BloodKnight schreef op 26 November 2002 @ 12:57:
[...]

FF6 btw.
Maar ja goed, Safer Sephiroth van FF7 is ook niet echt moeilijk als je Knights of Round hebt, dus 't is nogal betrekkelijk :/

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-01 10:57
De eindbaas van Might and Magic IV was enorm simpel als je Worlds of Xeen (Might and Magic IV en V in dezelfde directory, kon je met teleporters van game switchen) speelde. In het begin speel je een heel end in Might and Magic IV, totdat je Armadillo's aankan in Might and Magic V, vervolgens ga je naar V, speel je die uit, kom je terug in IV, en dan heb je de eindbaas in 1 attack dood. :D

There is no magic.

• silitek
  • Laatst online: 22-11-2025

silitek

Tubes Only

mafia.....die Sam stelt echt niks voor 14bullets en hij is dead :)

Tubes....It's what make music music!

Pagina: 1