Ik heb de volgende code.
Ik heb dit uit een boek gehaald, hij doet het wel, alleen ik wil niet dat hij het in het huidige frame laad. Ik heb een pagina met drie frames, dit staat in het 2e frame, en ik wil het in het derde frame laden, Die frame heb ik "rightbottom" genoemd.
Ik heb al een aantal dingies geprobeerd, en het hele boek doorzocht, maar ik kan nietz vinden zodat hij het in een ander frame laad. Weten jullie maybe een oplossing? Het moet in VBscript.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <table border="0" width="100%" height="20" cellpadding="0">
<tr>
<td width="35%" height="50%" align="Left"><font color="#006699"><b><H3>Ik wil de volgende sectie aanpassen:</td>
<td width="15%" align="left">
<!-- Navigator --->
<FORM name="">
<select name="selector">
<option>Selecteer....</option>
<option>==========</option>
<option value="main.htm">Account</option>
<option value="kamers.htm">Kamers</option>
<option value="baantjes.htm">Baantjes</option>
<option value="spullen.htm">spullen</option>
<option value="dating.htm">Dating</option>
<option value="forum.htm">Forum</option>
</select></td></form>
<!-- vbscript code -->
<script for="selector" event="onchange" Language="VBScript" type="text/vbscript">
Document.location = document.forms(0).selector.value
</script> |
Ik heb dit uit een boek gehaald, hij doet het wel, alleen ik wil niet dat hij het in het huidige frame laad. Ik heb een pagina met drie frames, dit staat in het 2e frame, en ik wil het in het derde frame laden, Die frame heb ik "rightbottom" genoemd.
Ik heb al een aantal dingies geprobeerd, en het hele boek doorzocht, maar ik kan nietz vinden zodat hij het in een ander frame laad. Weten jullie maybe een oplossing? Het moet in VBscript.