Toon posts:

Flamebait @ US racisme topic.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de EU kan racisme in US niet verbieden draad staat in elk geval 1 flaimebait.
Meneer staat al op -18 qua karma, dan kan deze er ook nog wel bij |:(

Voor de rest staat er trouwens rijkelijk veel op +4, misschien dat er bij sommige reacties nog wel iets af kan.

Ik mag er niet modden aangezien ik het niet kon laten te reageren (dom dom dom, laat dat aan de schrijvers over...) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Is dat een flame Mec?
Onze Schepper heeft niet voor niks de Moslims in de woestijn gedropt, DAAR konden ze niks slopen.

Net als aan het eind van Het Romeinse Rijk de barbaren voor de ondergang zorgden.

De geschiedenis herhaalt zich.

Iemand gisteren Terzake gezien op de Belg ?
Kan best als flame bedoeld zijn, maar het kan ook een oprechte mening/interpretatie zijn.
* botoo wil daar geen flame aan toekennen.
Ik kan de gedachte achter de posting niet doorgronden :/

't Is inhoudelijk wel een zwaar draadje geworden, is best wel wat tijd voor nodig voordat je hier netjes doorheen bent.
edit:

/me is absoluut niet godsdienstig onderlegt, veel verder dan de film van de 10 geboden gaat het niet, ik zal me dus beperken tot modden op sociaal karakter

[ Voor 13% gewijzigd door botoo op 24-11-2002 18:44 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op 24 November 2002 @ 18:41:
Is dat een flame Mec?
[...]
Kan best als flame bedoeld zijn, maar het kan ook een oprechte mening/interpretatie zijn.
* botoo wil daar geen flame aan toekennen.
Ik kan de gedachte achter de posting niet doorgronden :/

't Is inhoudelijk wel een zwaar draadje geworden, is best wel wat tijd voor nodig voordat je hier netjes doorheen bent.
edit:
/me is absoluut niet godsdienstig onderlegt, veel verder dan de film van de 10 geboden gaat het niet, ik zal me dus beperken tot modden op sociaal karakter
/me kon toch zweren dat er iets grovers stond nog...

Maar inderdaad: ik weet ook niet genoeg van bijbelverhalen om dit te kunnen clasificeren als zijnde een flame })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

iig
been there . . . (c)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Onze Schepper heeft niet voor niks de Moslims in de woestijn gedropt, DAAR konden ze niks slopen.

Net als aan het eind van Het Romeinse Rijk de barbaren voor de ondergang zorgden.

De geschiedenis herhaalt zich.

Iemand gisteren Terzake gezien op de Belg ?
Het is wat * KeX betreft een troll van het zuiverste water. Natuurlijk heeft de schepper de moslims niet in de woestijn gedropt. Een "schepper", als die al in deze vorm zou bestaan maakt een mens en niet een aanhanger van een geloof. Dat woordje "onze" is ook al akelig misplaatst. Dat zegt namelijk vooral, niet die van hun. Alsof er een onze schepper is geweest die voor hun lotsbepaling heeft gezorgd. Dat is dus ergens een drogreden, en ook behoorlijk beledigend. Daarnaast stelt hij de moslims als een inferieur iets, als slopers, dat valt met geen enkel geschrift te onderbouwen. Dat gaat dus eigenlijk al richting flamebait.

De tweede zin is een verwijzing naar de eerste (zeker inde context) en stelt dus keihard dat de moslims barbaren zijn. Uit bijbels oogpunt zijn natuurlijk allee ongelovigen per definitie heidenen en barbaars. Ik geloof echter niet dat mijnheer hier de schriftgeleerde wil uithnagen, maar gewoon graag moslims wil aanduiden met barbaren.

Wat mij betreft is hier van niets anders sprake dan van opruiend gedrag. Een troll zou deze reactie absoluut niet misstaan, maar zelfs een flamebait is IMO te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 24 November 2002 @ 19:59:
. . . Ik geloof echter niet dat mijnheer hier de schriftgeleerde wil uithangen, maar gewoon graag moslims wil aanduiden met barbaren.
Lijkt me een goede conclusie Kex, als je naar lewy's profiel kijkt dan zou je iets dergelijks idd kunnen verwachten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Indeed een Troll, suggestieve bewijsvoering waar geen zak van klopt :)

En iets met follow up of trivial posts overigens..

[ Voor 28% gewijzigd door Jaymz op 24-11-2002 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Jaymz schreef op 24 november 2002 @ 23:18:
Indeed een Troll, suggestieve bewijsvoering waar geen zak van klopt :)

En iets met follow up of trivial posts overigens..
It takes a vakfaqman to know the trollfaq man! :P

So * KeX still agrees.

[ Voor 7% gewijzigd door KeX op 25-11-2002 07:39 ]

Pagina: 1