• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 09:58
hier open is ff een enw topic voor wat in dat andere krijg ik waarschijnlijk geen antw. en anders kan het altijd nog veranderd worden.

waarmee ik zit is het volgende. een collega van mij heeft een digitale camera en hij heeft mij er warm voor gemaakt. zie het helemaal zitten. alleen die prijs niet!: 300 euro!

nu zag ik in de computer idee ook een leuke staan voor 79 euro.. van mustek ofzo..

nu is mijn vraag is het wel mogelijk boven 2 megapixel fliters lcd'tje 16 mb en inzoomen voor onder de 100 euro!?

ik heb me kapot gezocht maar tot nu toe nix gevonden... iemand die advies tips enzo kan geven... ???

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Verwijderd

het is onmogelijk voor die prijs wat fatsoenlijks aan te schaffen

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 17:34:
het is onmogelijk voor die prijs wat fatsoenlijks aan te schaffen
Behalve als het tweedehands is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-03 04:27
remcoXP schreef op 24 november 2002 @ 17:30:
hier open is ff een enw topic voor wat in dat andere krijg ik waarschijnlijk geen antw. en anders kan het altijd nog veranderd worden.

waarmee ik zit is het volgende. een collega van mij heeft een digitale camera en hij heeft mij er warm voor gemaakt. zie het helemaal zitten. alleen die prijs niet!: 300 euro!

nu zag ik in de computer idee ook een leuke staan voor 79 euro.. van mustek ofzo..

nu is mijn vraag is het wel mogelijk boven 2 megapixel fliters lcd'tje 16 mb en inzoomen voor onder de 100 euro!?

ik heb me kapot gezocht maar tot nu toe nix gevonden... iemand die advies tips enzo kan geven... ???
Kun je dit verhaal ook in gewoon nederlands typen ? Op deze manier is er geen touw aan vast te knopen ...

-

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
Een beetje digicam begint bij 400-500 eurotjes...
De 100 euro zou ik dan ook in m'n zak houden :D

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik heb bij de aldi een medion camera gekocht.
is een alles in 1 cameratje dat een cloon van de aipteck uit de computeridee is.
kost 149 euro.
1.3 megapixel
zit 32mb geheugen in en is als webcam en videocamera te gebruiken.
80 foto's op hoge resolutie
zit een lcdtje op voor om te zien hoeveel foto's er gemaakt kunnen worden enz.
eenigste nadeel is dat er GEEN flits op zit.
hij kostte mij 54 euro ipv. 149 in de computeridee!
hier wat zelfgemaakte foto's:

http://members.home.nl/duncan/medion
huis, auto en dak :)

haha die aipteck van 145 euro uit de Computer Idee is maar 16mb!

[ Voor 8% gewijzigd door Dnc1n op 24-11-2002 18:08 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.